77 هزار اکانت استیم هر ماه هک می شوند!

تامین امنیت در همه نرم افزارها یک امر بسیار مهم برای سازندگان نرم افزار و همچنین کاربران  تلقی می شود و البته این کار بسیار دشوار است.

77 هزار اکانت استیم هر ماه هک می شوند!

به گزارش کلیک،شبکه بزرگ استیم یکی از بزرگترین و بهترین شبکه بازی های ویدیویی جهان است که روزانه میلیون ها کاربر به صورت همزمان از این شبکه برای تجربه بازی های ویدیویی استفاده می کنند. به همین خاطر کمپانی ها و ناشران بازی های ویدیویی سعی می کنند بازی های خود را (نسخه کامپیوترهای شخصی) در فروشگاه این شبکه برای فروش قرار دهند تا فروش خوبی داشته باشند. کاربران هم به خاطر راحتی این کار اقدام به خرید نسخه دیجیتالی بازی های ویدیویی می کنند. در این روزها که بازی های ویدیویی هزینه زیادی دارند باید امنیت این شبکه بیشتر و بیشتر باشد. متاسفانه طبق آمار جدیدی که کمپانی Valve منتشر کرده است، در شبکه استیم، ماهیانه 77 هزار حساب کاربری هک می شوند و صاحبان حساب های کاربری تمامی بازی های خود را از دست می دهند. در ادامه خبر همراه رسانه کلیک باشید.

هک کردن اکانت های کاربران شبکه استیم روش بسیار خوبی برای هکرها شده است و از این راه هکرها پول های زیادی را به دست می آورند. شرکت Valve برای مقابله با هک شدن حساب های کاربری کاربران خود و هکرها از سیستم امنیتی جدیدی با نام Two-Factor Authentication رونمایی کرد. این سیستم امنیتی جدید باعث می شود که پول مبادله شده به صورت سه روز معلق بماند. در واقع پول اجناس و بازی های فروخته شده مستقیم پس از فروش به حساب فروشنده واریز نمی شود و پس از گذشت سه روز مبلغ به حساب شخص فروشنده واریز می شود. همچنین محصولات و بازی های خریداری شده نیز پس از گذشت سه روز از زمان پرداخت قیمت محصول، به شخص خریدار داده خواهد شد. کمپانی Valve ادعا می کند که با کمک این سیستم امنیتی می تواند جلوی درآمد هکرها را گرفته و با این روش هکرها را شناسایی خواهد کرد.

دیدگاه شما در خصوص سیستم امنیتی جدید شبکه بزرگ استیم چیست؟ آیا به کمک این روش میزان حساب های کاربری هک شده شبکه استیم کاهش خواهد یافت؟ این سیستم را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه های خودتان را حتما با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر