مسابقه‌ مردمی هفتمین جشنواره گیم تهران به‌ زودی شروع می‌شود

رسانه کلیک - علاقه‌ مندان به صنعت بازی‌ های رایانه‌ ای می‌ توانند از طریق پیامک بهترین بازی ایرانی سال را در بخش بهترین بازی از نگاه مردم انتخاب کنند.به گزارش کلیک به نقل از بنیاد ملی بازی‌ های رایانه‌ای؛ جایزه بهترین بازی سال از نگاه مردم به یکی از بخش‌ های ثابت و پرطرفدار جشنواره بازی‌ های رایانه‌ ای تهران بدل شده است. در جشنواره هفتم نیز مردم می‌ توانند از میان 172 بازی رسیده به جشنواره، بهترین اثر هفتمین جشنواره بازی‌ های رایانه‌ ای تهران از نگاه مردم را برگزینند.

مسابقه‌ مردمی هفتمین جشنواره گیم تهران به‌ زودی شروع می‌شود

به گزارش کلیک به نقل از بنیاد ملی بازی‌ های رایانه‌ای؛ جایزه بهترین بازی سال از نگاه مردم به یکی از بخش‌ های ثابت و پرطرفدار جشنواره بازی‌ های رایانه‌ ای تهران بدل شده است. در جشنواره هفتم نیز مردم می‌ توانند از میان 172 بازی رسیده به جشنواره، بهترین اثر هفتمین جشنواره بازی‌ های رایانه‌ ای تهران از نگاه مردم را برگزینند.

شیوه انتخاب بهترین بازی مردمی سال به این صورت است که هر بازی یک کد اختصاصی خواهد داشت و علاقه‌ مندان آن بازی با ارسال کد بازی مربوطه به سامانه پیامکی، به آن رای خواهند داد. هر خط تلفن همراه تنها می‌ تواند به یک بازی رای دهد و در نهایت با توجه به آرای رسیده، بهترین بازی سال از نگاه مردم معرفی خواهد شد.

توسعه‌ دهندگان بازی که در هفتمین جشنواره گیم تهران شرکت کرده و بازی‌ شان منتشر شده است نیز می‌ توانند کد بازی‌ شان را در اختیار طرفداران و مخاطبان خود قرار دهند و آنها را در جهت شرکت در مسابقه مردمی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران ترغیب کنند.

به شرکت‌ کنندگان در این مسابقه نیز به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش شماره پیامک و کد هر بازی به زودی اعلام خواهد شد و در نهایت بهترین بازی سال از نگاه مردم در آیین اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای در 19 اسفندماه معرفی می‌شود.

ارسال نظر