۸ ویژگی که امکان دارد در آیفون ۸ دیده شود

آیفون ۸ در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد و ۲۰۱۷ دهمین سالگرد رونمایی از آیفون ها است، همین موضوع باعث شده است تا حساسیت ها بر روی این آیفون ۸ بیشتر شود.

۸ ویژگی که امکان دارد در آیفون ۸ دیده شود

کلیک -سال ۲۰۱۷، دهمین سالگرد معرفی آیفون ها است، به نظر می رسد در دهمین سالی که با آیفون ها همراه هستیم، شاهد ارائه و معرفی آیفونی بسیار خاص خواهیم بود. همین موضوع باعث شده است تا منابع خبری بسیاری در رابطه با آیفون ۸ کنجکاوی کنند و تاکنون نیز اخباری از گوشه و کنار در رابطه با آیفون ۸ به گوش می رسد.

هنوز خبر قطعی از طرف کمپانی اپل در رابطه با آیفون ۸ ارائه نشده است و همه خبرها یا خبرهای درز کرده هستند و حتی گاهی شایعاتی هستند که در این زمینه منتشر می شوند. در هر صورت براساس اطلاعات لو رفته بررسی هایی انجام شده است که به نظر می رسد ۸ ویژگی ذیل در آیفون ۸ وجود داشته باشد:

۱-صفحه نمایش OLED خمیده

به نظر می رسد که آیفون ۸ نیز مانند آیفون ۷ با بدنه آلومینیومی به بازار عرضه شود، یکی از ویژگی های خاصی که انتظار می رود در آیفون ۸ دیده شود صفحه نمایش OLED این دستگاه است. صفحه نمایش های OLED خمیده قبلاً در سامسونگ دیده شده بود و حالا باید دید اپل هم از این قابلیت استفاده می کند یا نه.

۲-فقدان دکمه هوم

یکی از ویژگی هایی که به احتمال بسیار زیاد در آیفون ۸ دیده خواهد شد حذف شدن دکمه هوم آیفون ۸ است. اگر صفحه نمایش این دستگاه، لبه به لبه باشد دکمه هوم دایره ای شکل معروف اپل نیز حذف می شود و به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت در زیر شیشه صفحه نمایش قرار می گیرد.

8 ویژگی که امکان دارد در آیفون 8 دیده شود

۳-پردازنده A11

به نظر می رسد در آیفون ۸ ما شاهد عرضه نسل جدید از پردازنده‌های اپل باشیم که توسط شرکت Taiwan Semiconductor عرضه می شود. این پردازنده بی شک از قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار است و این پردازنده به احتمال بسیار زیاد در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

۴-شارژ بدون سیم

همان طور که اشاره شد به نظر می رسد که صفحه نمایش آیفون ۸ لبه به لبه باشد و یکی دیگر از ویژگی های محتمل در آیفون ۸ قابلیت شارژ بی سیم این دستگاه خواهد بود.

۵-سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش

اگر آیفون ۸ با صفحه نمایش لبه به لبه عرضه شود حسگر اثر انگشت و دوربین جلو این دستگاه نیز ناچار دچار تغییراتی می شود. به نظر می رسد که دوربین جلو این دستگاه درون دستگاه و زیر شیشه صفحه نمایش قرار گیرد و هم چنین سنسور اثر انگشت دستگاه نیز شیشه صفحه نمایش قرار می گیرد.

8 ویژگی که امکان دارد در آیفون 8 دیده شود

۶-حسگر عنبیه چشم

اپل اظهار دارد که در آیفون ۸ از امکانات امنیتی بیشتری استفاده می شود، انتظار می رود که در آیفون ۸ ما شاهد عرضه سنسورهای عنبیه چشم باشیم که در دوربین این دستگاه قرار گیرد و این قابلیت را به کاربر بدهد تا با استفاده از الگوی عنبیه چشم دستگاه خود را باز کند و از امنیت بیشتری نیز برخوردار باشد.

۷-دوربین با سنسور دوگانه

انتظار می رود که در سال ۲۰۱۷ دوربین آیفون ۸ با سنسور دوگانه عرضه شود که این سنسور به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از این سنسور دوگانه رنگ های بهتری در عکس ایجاد شود.

۸-مشخصات فیزیکی جدید

به نظر می رسد آیفون ۸ از آیفون های عرضه شده بسیار نازک تر باشد و وجود صفحه نمایش OLED فرضیه نازک بودن این دستگاه را افزایش می دهد.

ارسال نظر