۸ نرم افزار iOS که می توانید رایگان دانلود کنید

در این مطلب ۸ نرم افزار پولی iOS را معرفی می کنیم که  می توانید در مدت محدودی به صورت رایگان دانلود کنید. پیشنهاد می کنیم نگاهی به این نرم افزارها بیندازید شاید در بین آن ها برنامه ای پیدا کنید که تصمیم گرفته بودید برای دانلودش هزینه ای پرداخت کنید.

۸ نرم افزار iOS که می توانید رایگان دانلود کنید

به گزارش کلیک، توسعه دهندگان ۸ نرم افزار پولی iOS تصمیم گرفتند برای مدت محدودی این نرم افزار ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند.

متاسفانه خبری در رابطه با اینکه این اپلیکیشن ها تا چه زمانی رایگان هستند بدست مان نرسیده است بنابراین بهتر است لیستی که در ادامه می آید را مشاهده کنید و اگر برایتان کارایی دارد هر چه زودتر آن را دریافت کنید.

اپلیکیشن Rainbow

اپلیکیشن Rainbow

قیمت این اپلیکیشن در حالت عادی ۰٫۹۹ دلار است. این اپلیکیشن به کیبورد آیفون و یا آیپد شما رنگ اضافه می کند. Rainbow ۲۰ پس زمینه دارد که از بین آن ها می توانید انتخاب کنید. استفاده از این اپلیکیشن هیچ کدام از تنظیمات کیبورد شما را به هم نمی ریزد.

دریافت اپلیکیشن

اپلیکیشن Translator Pro

اپلیکیشن Translator Pro

یکی دیگر از نرم افزار های رایگان نرم افزار Translator Pro است که قیمت آن ۳٫۹۹ دلار است. با استفاده از این نرم افزار می توانید متن دلخواه خود را به ۴۰ زبان دنیا ترجمه کنید و هم چنین متن ترجمه شده را مستقیما در صفحات اجتماعی پست کنید. می توانید در این اپلیکیشن هر متنی که خواستید را تایپ کنید. این نرم افزار حتی امکان تشخیص و تبدیل صدا به متن را نیز به شما می دهد.

دریافت اپلیکیشن

اپلیکیشن SYStem Activity Monitor

اپلیکیشن SYStem Activity Monitor

این اپلیکیشن در حالت عادی ۴٫۹۹ دلار ارزش دارد و فعالیت پردازنده، حافظه، رم، باطری و اطلاعات رد و بدل شده در هنگام استفاده از Wifi و اینترنت سیم کارت را محاسبه می کند و با فرم های گرافیکی به شما اطلاع می دهد. همچنین اطلاعات سیستم عامل دستگاه را ردیابی می کند.

دریافت اپلیکیشن

اپلیکیشن GifORama 2

اپلیکیشن GifORama 2

قیمت اپلیکیشن GifORama 2 در حالت عادی ۰٫۹۹ دلار است. با استفاده از این اپلیکیشن می توان عکس ها، ویدئو ها، فایل های Gif، و حتی ویدئو های زنده را به انیمیشن تبدیل کرد.همچنین می توانید ویدئو ها را به انیمیشن های Gif تبدیل نمایید و در گالری خود ذخیره کنید.

دریافت اپلیکیشن

اپلیکیشن Simpler Pro

اپلیکیشن Simpler Pro

یکی دیگر از نرم افزار های رایگان Simpler Pro است که قیمت آن برابر با ۴٫۹۹ دلار است و به کاربر کمک می کند تا شماره هایی که چندین بار ذخیره شده اند را فقط با یک بار ضربه زدن به صفحه پاک کند. همچنین کاربر به راحتی می تواند از لیست مخاطبان خود نسخه پشتیبان یا همان بکاپ بگیرد. صفحه کلید T9 این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا به راحتی مخاطبان را پیدا کنید.

دریافت اپلیکیشن

اپلیکیشن USadBro

اپلیکیشن USadBro

این اپلیکیشن در حالت عادی ۰٫۹۹ دلار قیمت دارد که با استفاده از آن می توان به تصاویری که در گوشی ذخیره شده است حالت گریه کردن داد و سپس آن ها را به صورت پیام برای دوستان خود ارسال کرد. وجود این اپلیکیشن در واقع نشان می دهد که برای هر چیزی که فکرش را بکنید یک اپ طراحی شده است.

دریافت اپلیکیشن

اپلیکیشن Maily

اپلیکیشن Maily

این اپلیکیشن در حالت عادی ۴٫۹۹ دلار قیمت دارد و یک برنامه امن ایمیل برای کودکان ۴ تا ۹ سال است. دریافت اپلیکیشن

اپلیکیشن Brutal Street

اپلیکیشن Brutal Street

و آخرین اپلیکیشن مربوط به بازی می شود که قیمتش در حالت عادی ۰٫۹۹ دلار است. این برنامه یک بازی در مورد جنگ و دعواهای خونین خیابانی است. کسانی که به این بازی هاعلاقه دارند می توانند این بازی را به صورت رایگان از اپ استور دریافت کنند.

دریافت اپلیکیشن

ارسال نظر