دیدار ۸ وزیر ارتباطات ایران برای آینده توسعه ارتباطات

رسانه کلیک – دیدار ۸ وزیر ارتباطات ایران به دعوت محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب نشستی مشورتی با حضور معاونین محمد جواد آذری جهرمی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

دیدار ۸ وزیر ارتباطات ایران برای آینده توسعه ارتباطات

به گزارش خبرنگار کلیک ، روز گذشته از ساعت ۲۰ الی ۲۳ نشست مشورتی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی با وزاری اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در ساختمان اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. در این مراسم، محمود واعظی، محمد رضا عارف، محمد غرضی، محمد سلیمانی، رضا تقی پور، محمد حسن نامی و احمد معتمدی به عنوان وزاری ارتباطات اسبق کشور با همراهمی نصر الله جهانگرد، امیر حسین دوایی، حسین مهری، برات قنبری و برخی دیگر از معاونین وزیر ارتباطات دولت دوازدهم حضور داشتند.

در گفتگو خبرنگار کلیک با روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد که این نشست با محوریت مشورت و صحبت پیرامون توسعه ارتباطات ایراندر چهار سال آینده و افق‌های مهم و چالش‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به منظور مشاوره به وزیر جوان کابینه دولت دوازدهم و بهره گیری از تجربیات وزرای سابق در طی نشستی صمیمانه برگزار شد.

ارسال نظر