۸ گجت هوشمند مناسب جاده

سفرهای جاده ای همیشه جز لاینفک زندگی امروزی است. بسیاری از افراد سفرهای جاده ای را به سفر با هواپیما ترجیح می دهند. با استفاده از گجت های هوشمند جاده ای می توان سفر جاده ای را به یک خاطره خوب تبدیل کرد.

۸ گجت هوشمند مناسب جاده

کلیک -گجت های هوشمند جاده ای این روز ها تنوع بسیار زیادی دارند و به افراد کمک می کنند تا سفر راحت تری داشته باشند. در این مطلب به بررسی گجت های هوشمند جاده ای می پردازیم که به سفر راحت تر کمک می کند.

انکر جامپ استارتر کوچک و شارژر پرتابل

8 گجت هوشمند مناسب جاده

هنگامی که در جاده هستید بدون شک با کمبود منابع انرژی رو به رو هستید مخصوصاً اگر در سفر جاده ای طولانی به سر ببرید. انکر جامپ استارتر و شارژر پرتابل یکی از منابع بسیار خوب انرژی است که علاوه بر تأمین انرژی ماشین، یکی از مسائل بسیار مهمی که در جاده هر راننده ای با آن درگیر می شود باتری خالی شده است. انکر جامپ استارتر هم چنین دارای یک چراغ قوه است که در محیط تاریک نیز می تواند کمک راننده باشد. این انکر جامپ استارتر و شارژر پرتابل با قیمت ۸۰ دلار در فروشگاه آمازون عرضه می شود.

ماگ استیل Zojirushi

8 گجت هوشمند مناسب جاده

ماگ های استیل بسیار زیادی در بازار وجود دارد که هر فردی با مراجعه به یک فروشگاه معمولی می تواند یک ماگ استیل خریداری کند ولی ماگ استیل Zojirushi به راحتی می تواند نوشیدنی خنگ و یا گرم شما را تا ساعت ها خنگ یا گرم نگاه دارد و در ۵ رنگ متفاوت عرضه شده است و هم چنین این ماگ استیل ۵ سال گارانتی دارد.

Wagan،۱۲ ولتی، خنک کننده، گرم کننده

8 گجت هوشمند مناسب جاده

Wagan وسیله ای بسیار خوب برای گرم و یا سرد نگاه داشتن غذا در طول سفر است. این دستگاه دارای منبع انرژی ۱۲ ولتی است که به راحتی می تواند غذای شما را گرم و یا نوشیدنی شما را خنک نگاه دارد. شما به راحتی می توانید این دستگاه را بر روی دمای ۱۴۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید و هم چنین می توانید دمای دستگاه را به ۳۲ تا ۳۶ درجه زیر صفر ببرید. این دستگاه با قیمت ۸۲ دلار در آمازون عرضه می شود.

کیت هندزفری ماشین، با بلوتوث ۴٫۰،iClever Himbox HB01

8 گجت هوشمند مناسب جاده

این گجت نیز یکی از گجت هایی است که شما می توانید برای اتومبیل قدیمی خود تهیه کنید و از آن استفاده کنید. اتومبیل های هوشمند جدید معمولا دارای قابلیت هایی شبیه به این گجت هستند. این گجت بلوتوث دار ارزان قیمت است و در کنار قیمت ارزان قابلیت های بسیار خوبی نیز دارد. iClever Himbox HB01 به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی در طول سفر با استفاده از آن به موسیقی مورد نظر خود گوش دهیم.

پایه تلفن همراه Spigen Kuel A230

8 گجت هوشمند مناسب جاده

یکی از اجزای اصلی سفرهای جاده ای گوشی های هوشمند است که در هر سفری همراه همه ما است. در بسیاری از شرایط گوشی های هوشمند در سفر راهنمای سفر ما هستند، پایه تلف همراه Spigen Kuel A230 یکی از همراهان خوب سفر است که به وسیله آهنربا به پایه اصلی متصل می شود و این اتصال به وسیله قطعه آهنربایی که پشت گوشی هوشمند متصل می شود برقرار می شود. این گجت در آمازون با قیمت ۱۴ دلار عرضه می شود.

آنکر Anker PowerDrive 4

8 گجت هوشمند مناسب جاده

اگر با دوستان خود سفر کنید و مدت طولانی در جاده به سر کنید بدون شک به چندین پورت شارژر نیاز پیدا خواهید کرد. با استفاده از آنکر PowerDrive 4 می توان گوشی هوشمند و چندین دستگاه را به اتومبیل متصل کرد و همزمان چندین دستگاه را به صورت همزمان شارژ کرد. این انکر پاور با قیمت ۱۷ دلار در آمازون عرضه می شود.

دستیار راننده گارمین Garmin DriveAssist 51

8 گجت هوشمند مناسب جاده

گجت Garmin DriveAssist 51 یکی از گجت های بسیار خوب در زمینه مسیر یابی است و به شما کمک می کند تا هنگام استفاده گوشی هوشمند نیز بتوانید به راحتی مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید. این مسیر یاب و دستیار راننده علاوه بر نمایش مسیر می تواند راحت ترین و سریع ترین مسیر را نیز به راننده نشان دهد. این گجت با قیمت ۳۰۰ دلار در آمازون عرضه می شود.

Mobile Hotspot

8 گجت هوشمند مناسب جاده

شما در سفر با استفاده از هات اسپات گوشی هوشمند خود می توانید سایر دستگاه ها شامل لپ تاپ و یا تبلت را به اینترنت متصل کنید. اگر در سفر با تعداد زیادی همراه باشید می توانید از گجت Mobile Hotspot استفاده کنید و بدون هیچ دردسری چندین گوشی هوشمند و دستگاه را به این گجت متصل کرد و از آن استفاده کرد.

ارسال نظر