800 نفر بر روی کیفیت دوربین اپل کار می کنند

روز یکشنبه یک برنامه 60 دقیقه ای درباره اپل در رسانه ها پخش شد ، این برنامه به صورت محدود ولی گسترده بود بطوریکه در این برنامه کارشناسان محصولات اپل را مورد بررسی و گفتگو قرار دادند.

800 نفر بر روی کیفیت دوربین اپل کار می کنند

به گزارش کلیک ، چارلی رز در گفتگو خود با مدیرشرکت درباره موضوعاتی که اپل و CEM در چند سال گذشته به آن پرداخته است را مورد اشاره قرار داد در این مصاحبه به بعضی از مطالب مخفی نیز اشاره شد.
اپل معتقد است در حال حاضر 800 نفر بر روی دوربین اپل مشغول به فعالیت هستند . این گروه متشکل از مهندسین و متخصصینی است که توسط گراهام تانسند مدیریت می شوند . او همان فردی است که که آقای رز را برای بازدید از تست یکی از دوربینها به لابراتورها برد .
تاونسند می گوید بیش از 200 ماژول در دوربین به صورت مجزا وجود دارد سپس او نشان داد که دوربین در شرایط شبیه سازی شده در وضعیت غروب افتاب یا نور کم درون فضاهای سر بسته چگونه عمل می کند . در ادامه افزود که ما توانایی شبیه سازی تمامی شرایط را در لابراتورهای خود داریم .رقبای اپل قطعاً بسیاری از همین تستها و شبیه سازی ها را انجام میدهند اما وسعت تیمی که برروی دوربین های اپل کار میکنند نشان میدهد که چقدر اهمیت دادن به اولویت های عکاسی در این شرکت بالاتر است . اپل کمپین تبلیغاتی بزرگی دررابطه با دوربین های اپل راه انداخته است و همیشه از ان به عنوان نقطه ی قوت در هر نسخه ی جدیدی که به بازار ارائه می دهد نام می برد .
در یک مصاحبه مدیر بازاریابی اپل به موضوع جایگزینی محصول اشاره کرد اما به نظر می رسد در این موضوع تا حدودی مبالغه نموده است.البته این یک خطر نیست او همچنین به موضوع طراحی اپل پرداخت .
شما می بایست هر یک از محصولات را در شرایط و زمان خودش امتحان نماید. آیفون شما را به درخواست های بزرگ هدایت می کند .آنقدر که نمی دانید چرا شما یک آی پد می خواهید و یا اپل آنقدر بزرگ و گسترده است که نمی دانید چرا یک نوت بوک می خواهید یا حتی نمی دانید چرا یک رایانه شخصی نیاز دارید در این محصولات معمولا افراد با یکدیگر رقابت می کنند تا جایی که زمانی به این موضوع می رسید تمام محصولاتی که انتخاب کرده اید از برند اپل می باشد گاهی شاید این مسئله خود به عنوان یک مشکل به نظر برسد.
شبکه CBS مصاحبه ای را جمعه پخش کرد که قسمتهای کوتاهی از کلیپ اتهامات فرار مالیاتی اپل با درامدهای میلیاردی ش را به نمایش می گذاشت . در این مصاحبه گفته شد هر مالیاتی که شرکت اپل می پردازد بسیار بیشتر از شرکت های دیگر در ایالات متحده است و همچنین ادعا می کند اپل در حال طرح برنامه ایی است تا بتواند از پرداخت مالیات در آمریکا فرار نماید . کوک اذعان کرد که در این برنامه ریزی اپل میلیارد ها دلار خود را در خارج از مرزهای امریکا پنهان کرده تا از پرداخت مالیات فرار نماید .این ناکار آمدی آمریکا رانشان می دهد زیرا باید در خیلی سالها قبل این موضوع آشکار و ثابت می شد و در گذشته مورد بررسی قرا ر می گرفت.

ارسال نظر