بهترین گوشی های هوشمند معرفی شده در خرداد ماه

آیا قصد خرید گوشی هوشمند جدید دارید؟ بهتر است گوشی های معرفی شده طی ماه گذشته را در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

بهترین گوشی های هوشمند معرفی شده در خرداد ماه

کلیک - خرداد ماه (ژوئن) شاهد رونمایی از گوشی های هوشمند قدرتمند زیادی بود. در این ماه دو گوشی پرچمدار و چند گوشی خوب دیگر معرفی شد.

۵۲۹۱۹۵۱۱

شرکت LG در این ماه گوشی ماژولار خود، G5 را در هند روانه بازار کرد. این گوشی که حدود ۷۸۰ دلار قیمت گذاری شده است دارای بدنه ای ماژولار است که می توان قطعات جانبی به آن افزود. جنس بدنه این گوشی از آلومینیوم بوده و می توان باتری آن را از پایین گوشی جدا نمود و ماژول هایی دیگر به گوشی متصل کرد. این گوشی از پردازنده اسنپ دارگون ۸۲۰ متعلق به شرکت کوالکام استفاده می کند. این گوشی از یک رم ۴ گیگابایتی از نوع LPDDR4 برخوردار بوده و دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۲ ترابایت می باشد.

این گوشی هوشمند ماژولار دارای صفحه نمایش کوانتوم ۵٫۳ اینچی با کیفیت QUD است و از دوربین دوگانه پشتی برخوردار است که شامل یک دوربین معمولی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین واید ۸ مگاپیکسلی می شود. همچنین LG برای تصویربرداری سلفی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. G5 دارای باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری و اندروید مارشمالو ۶٫۰ خام است.

۵۲۹۱۹۵۱۶

شرکت سونی در اوایل هفته جاری گوشی Xperia XA Dual را با قیمت حدود ۳۰۰ دلار عرضه کرد. این گوشی دارای کمترین میزان حاشیه های کناری در کنار صفحه نمایش است. صفحه نمایش آن ۵ اینچ بوده و به اندروید مارشمالو مجهز است. این گوشی از یک پردازنده ۸ هسته ای Helio P10 (MTK6755) مدیاتک قدرت می گیرد که با ۲ گیگابایت رم همراه شده است.

Xperia XA Dual دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و امکان پشتیبانی از ۲۰۰ گیگابایت حافظه microSD را دارا می باشد. این گوشی که از قابلیت NFC پشتیبانی می کند، از یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی ثانویه است.

۵۲۹۱۹۵۲۳

شرکت Oneplus از جدید ترین گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی OnePlus 3 در این ماه رونمایی کرد. این گوشی دو سیم کارته با قیمت ۴۰۰ دلار برای خرید در فروشگاه آمازون موجود است. این گوشی از سیستم عامل OxygenOS مبتنی بر اندروید مارشمالو ۶٫۰ برخوردار است. گوشی هوشمند OnePlus 3 از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Optic AMOLED با کیفیت Full HD بهره می برد که توسط گوریلا گلس ۴ محافظت می شود.

اما در زیر این صفحه نمایش یک پردازنده ۴ هسته ای اسنپ دراگون ۸۲۰ کوالکام قرار دارد که با ۶ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 530 تکمیل شده است. این گوشی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی MX298 سونی با قابلیت فوکوس خودکار و فناوری لرزش گیر آپتیکال برخوردار بوده و در بخش سلفی نیز از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی IMX179 سونی استفاده می کند.

۵۲۹۱۹۵۲۶

Yu نیز که برندی است متعلق به شرکت Micromax به تازگی از اولین گوشی هوشمند خود با حسگر اثر انگشت و ۴ گیگابایت رم پرده برداشت. گوشی Yu Yunicron با قیمت ۱۹۰ دلار و با اندروید ۵٫۱ عرضه می گردد.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD است و از تراشه ۸ هسته ای Helio P10 مدیاتک نیرو می گیرد. این گوشی همچنین به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که امکان اضافه کردن حافظه بیشتر از طریق کارت micro-SD را داراست. دوربین های ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی در این گوشی وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارند.

۵۲۹۱۹۵۳۰

گوشی هوشمند Moto G4 موتورلا نسل چهارم سری گوشی های Moto G است. این گوشی حدود ۱۹۰ دلار قیمت گذاری شده و دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD است و با گوریلا گلس ۳ محافظت می شود. این گوشی به پردازنده ۸ هسته ای اسنپ دارگون ۶۱۷ با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 405 و باتری۳۵۰۰ میلی آمپری مجهز است.

این گوشی از اندروید مارشمالو ۶٫۰ بهره می برد و دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی و ۵ مگاپیکسلی سلفی است.

۵۲۹۱۹۵۳۶

گوشی Honor 5C اولین گوشی هوشمند این شرکت است که از اندروید خام مارشمالو ۶٫۰ استفاده می کند. این گوشی دارای قیمتی حدود ۱۶۰ دلار بوده و از پردازنده اختصاصی هواوی، مدل HiSilicon Kirin 650 با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. این گوشی دو سیم کارته دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Full HD است و علاوه بر این از حسگر اثر انگشت و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است.

این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم های ۱۰۸۰p بوده و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

۵۲۹۱۹۵۴۲

شرکت Intex با عرضه گوشی Aqua View پا به دنیای واقعیت مجازی گذاشته است. این گوشی اولین گوشی هوشمند با قابلیت واقعیت مجازی محسوب می شود. Aqua View حدود ۱۳۰ دلار قیمت داشته و از صفحه نمایش ۵ اینچی HD با رزولوشن ۷۲۰x1280 برخوردار است. این گوشی که دارای اندروید لالی پاپ ۵٫۱ است، از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا ۳۲ گیگابایت بهره می برد.

این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی دارد. علاوه بر این به حسگر اثر انگشت مجهز بوده و دارای باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری است.

۵۲۹۱۹۵۵۱

گوشی P75 شرکت پاناسونیک اولین گوشی این شرکت است که از یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده می کند. این گوشی که فقط ۹۰ دلار قیمت دارد از صفحه نمایش ۵ اینچی HD بهره می برد. این گوشی دارای اندروید لالی پاپ ۵٫۱ بوده و به پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۳ گیگاهرتزی مجهز است.

این گوشی دارای ۱ گیگابایت رم بوده و به ۸ گیگابایت حافظه داخلی (با امکان پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت حافظه خارجی microSD) می باشد. این گوشی دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی پشتی با فلش LED و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است.

۵۲۹۱۹۵۵۸

گوشی هوشمند Krypton3 V50JG محصولی از شرکت Videocon است که به اندروید مارشمالو ۶٫۰ مجهز شده است. این گوشی با صفحه ۵ اینچی HD خود حدود ۱۵۰ دلار قیمت دارد. صفحه نمایش این گوشی به فناوری ضد خش DragontrailX Glass مجهز است.

این گوشی از پردازنده ۶۴ بیتی شرکت مدیاتک با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز بهره می برد و به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی مجهز است. این گوشی دارای دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است و از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری استفاده می کند.

ارسال نظر