۹ تفاوت جالب گوشی galaxy s7 با گوشی های iphone

گوشی galaxy s7 به تازگی عرضه شده و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که این گوشی را با سایر گوشی ها متمایز می کند. در قسمت زیر نه ویژگی galaxy s7 را بررسی کرده ایم که گوشی های iphone آن ها را ندارند.

۹ تفاوت جالب گوشی galaxy s7 با گوشی های iphone

کلیک- شرکت سامسونگ به صورت رسمی گوشی Galaxy s7 Edge را در روز یکشنبه در مراسم MWC شهر بارسلونا معرفی کرد.

پیش از این که این گوشی به صورت رسمی معرفی شود، در مراسمی در شهر نیویورک این گوشی را در دست گرفتیم و از امکانات و ویژگی های جالبی که داشت متحیر شدیم که هیچ یک از این ویژگی ها را در گوشی های iphone پیدا نخواهید کرد.

اکنون به بررسی ویژگی هایی می پردازیم که galaxy s7 دارد و گوشی های iphone از آن بی بهره هستند:

ضد آب بودن گوشیgalaxy s7

the-galaxy-s7-is-water-resistant

شرکت اپل برای گوشی iphone 6s ویژگی ضد آب بودن را اضافه کرده است، اما نمی توان با قطعیت کامل گفت که این گوشی می تواند در آب دوام بیاورد و خراب نشود. اما از طرف دیگر سامسونگ گفته است که گوشی galaxy s7 کاملا در برابر آب مقاوم است و می تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متر زیر آب دوام بیاورد.

سریع شارژ شدن

it-can-charge-really-quickly

گوشی galaxy s7 به وسیله ی microusb به سرعت شارژ می شود. البته هنوز سرعت شارژ شدن galaxy s7 به صورت دقیق مشخص نیست، اما گفته می شود که سرعت شارژ شدن آن همچون گوشی galaxy s6 دو ساعت طول می کشد. نکته جالب دیگر در مورد شارژ و باطری این نوع گوشی این است که در مدت زمان سی دقیقه، ۶۰ درصد باطری پر خواهد شد.

شارژ شدن بدون سیم

it-can-charge-wirelessly

شرکت سامسونگ ادعا کرد که گوشی galaxy s7 با شارژ از طریق بی سیم بسیار سریع تر از شارژ معمولی و سیمی شارژ می شود البته شارژ سیمی آن هنوز هم نسبت به بیشتر گوشی ها سریع تر است، اما شارژ بی سیمی یک ویژگی خوب و منحصر به فرد است که در اختیار شما قرار گرفته است.

سریع تر بودن سرعت تنظیم لنز دوربین galaxy s7 نسبت به دوربین گوشی iphone 6s

Unique-Fast-Tracking-Auto-Focus-function

دارا بودن قابلیت افزایش حافظه

you-can-add-more-storage-with-a-microsd-card

سامسونگ در داخل گوشی galaxy s7 قسمتی را برای گذاشتن کارت حافظه قرار داده است که می توانید تا سقف ۲۰۰ مگابایت به حافظه گوشی خود اضافه کنید. قسمتی که برای قرار دادن کارت حافظه تعبیه شده دقیقا زیر محل جاگذاری سیم کارت است و این دو با هم جای گذاری می شوند.

داشتن باطری بزرگ تر

it-has-a-bigger-battery

باطری گوشی galaxy s7 3000 میلی آمپر و گوشی galaxy s7 Edge 3600 میلی آمپر است.

باطری گوشی های iphone 6s 1715 میلی آمپر و باطری گوشی iphone 6s plus 2750 میلی آمپر است.

البته ما طول عمر باطری galaxy s7 را بررسی نکردیم، اما مطمئنا به دلیل بزرگ تر بودن از باطری گوشی های Iphone بیشتر عمر خواهند کرد.

قابلیت خواندن و استفاده کردن انواع کارت های اعتباری

samsung-pay-works-on-regular-credit-card-readers

سامسونگ این امکان را فراهم کرده که گوشی galaxy s7 تقریبا تمام کارت های اعتباری را بخواند ، حتی کارت های اعتباری قدیمی که خیلی رایج نیستند. اما در گوشی های اپل تنها مجاز به استفاده از تعداد معدودی کارت هستید. مثلا اگر بخواید در فروشگاه اپل محصولی را بخرید تنها باید از کارت اهای اعتباری مورد تایید آن استفاده کنید که برای شما محدودیت هایی را به وجود می آورد.

دارا بودن ویژگی always-on

it-has-an-always-on-screen

ویژگی always on در گوشی های galaxy s7 این امکان را به شما می دهد که به اطلاعات اصلی همچون ساعت، تاریخ و یاد آور های خود بدون اینکه صفحه گوشی را روشن کنید، دست رسی داشته باشید. اما در گوشی های iphone باید صفحه گوشی خود را به طور کامل روشن کنید تا این موارد را ببینید.

وجود داشتن ویجت هایی در لبه ی منحنی galaxy s7

شما می توانید به مواردی همچون مخاطبان، نرم افزار های مورد علاقه، اخبار و میان بر های مورد نیاز خود همچون نوشتن پیام، از طریق ویجت های موجود در لبه ی گوشی galaxy s7 دست پیدا کنید.

ارسال نظر