رونمایی Mattel از چاپگر سه بعدی مخصوص اسباب بازی

کمپانی Mattel کیت مدلسازی اسباب بازی ساز خود را در قرن 21 به صورت پرینتر سه بعدی کودکان احیا کرد که به آن ها کمک می کند از اسباب بازی های خود در خانه پرینت بگیرند.

رونمایی Mattel از چاپگر سه بعدی مخصوص اسباب بازی

به گزارش کلیک، کمپانی Mattel اسباب بازی ساز سه بعدی با تکنولوژی مدرن خود را با قیمت 299 دلار برای فروش در سال بعد عرضه خواهد کرد.
نسخه بازسازی شده و بسیار محبوب اسباب بازی ساز کمپانی Mattel در دهه 60 میلادی که به کودکان امکان خلق مجسمه هایی با ریختن پلاستیک مایع در قالب های فلزی را می داد، با نرم افزار همراه برای دستگاه های اندروید و آی او اس به بازار آمد که اجازه می دهد کودکان مجسمه های خودشان را طراحی کرده و پرینت بگیرند. به گفته Toyland، برنامه همراه که چاپگر را مدیریت می‌ کند، در اصل یک نرم افزار پیچیده مدلسازی سه بعدی است و دارای ده‌ها بلوپرینت، دایناسور، اسکلت، و اسکورپیون از پیش نصب شده به صورت گردنبند، حلقه و سایر جواهرات بوده که بچه‌ها و والدین با استفاده از آن می‌ توانند اسباب بازی دلخواه شان را طراحی کرده و پرینت بگیرند.
تویلند اظهار داشت: برای ساخت این پرینتر سه بعدی، اقدامات امنیتی بسیاری برای جلوگیری از آسیب انجام گرفته است. این موضوع شامل یک مکانسیم قفل گذاری بوده و زمانی که پرینتر در حال کار است فعال می شود. Mattel با همکاری موسسه نرم افزاری Autodesk برنامه همراه مذکور را طراحی کرده و می‌ گوید این برنامه با پایداری بالا پاسخگوی نیاز های حیاتی است و کودکان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.
پرینتر اسباب بازی ساز سه بعدی Mattel نیز مانند پرینتر های سه بعدی استاندارد از یک رشته پلاستیک سخت PLA استفاده می کند؛ با این حال یکی از سخنگویان Mattel اظهار داشت: می توان مواد دیگری برای پرینت سه بعدی در آینده انتظار داشت، بدین معنی که مواد درخشان و براق و رنگ متغیر در برنامه خواهد بود. در مصاحبه با USA Today (امروز آمریکا)، اسلان اپلمن مدیر ارشد کمپانی Mattel گفت: شرکت تصمیم دارد که بلوپرینت را به برند های خود معرفی کند تا در نهایت بتواند امکان پرینت باربی، ماشین چرخ آتشین و ماهیگیر مورد نظر را در خانه به کودکان بدهد.
پرینتر سه بعدی Mattel در نمایشگاه اسباب بازی امسال نیویورک در کنار دستاورد های جدید شرکت، باربی مجهز به هاوربرد و هدست واقعیت مجازی به نمایش درآمد.

شاید بسیاری از کودکان هنوز نمی دانند که چه دنیای فوق العاده ای پیش روی آن ها است.

منبع: msn.com

ارسال نظر