عرضه یک بازی کلاسیک برای اپل واچ

مت ویچک، توسعه دهنده اپلیکیشن، روز گذشته از بازی جدید A tiny game of pong رونمایی کرد. این بازی به کاربران امکان اجرای ویدیوگیم کلاسیک پنگ دهه ۱۹۷۰ را با استفاده از تاچ دیجیتال اپل واچ جهت کنترل راکت پینگ پنگ می دهد.

عرضه یک بازی کلاسیک برای اپل واچ

به گزارش کلیک، نسخه رایگان اپلیکیشن با حالت بی نهایت بوده که شما را در برابر امتیازات بالای دوستان و ادغام مرکز بازی قرار داده و امکان بازی مستقل را زمانی که اپل واچ با آیفون دیگری جفت نشده باشد، می دهد.
کاربران می توانند با پرداخت درون برنامه ای ۹۹/۰ دلاری یک حالت دوم را که غیر کلاسیک است، بیفزایند که بازیکنان در برابر یک AI در مسابقه ای پا به پا بازی می کنند تا زمانی که یکی از آنها ۳ امتیاز بگیرد. همچنین این ارتقا امکان سفارشی سازی رنگ زمین بازی با تم های مختلف هماهنگ با رنگ خطوط ویژه اپل در نوارهای ورزشی اپل واچ را می دهد.

  • ویژگی ها

کنترل های پاسخگویی آنالوگ- تاچ دیجیتال را برای حرکت راکت خود تکان دهید.
دو حالت بازی منحصر به فرد - حالت بی پایان و حالت غیرکلاسیکی.
رقابت با دوستان برای امتیازهای بالا با ادغام مرکز بازی در اپل واچ.- شخصی سازی بازی با نوع نوار اپل واچ خود با ۱۰ رنگ تم.
بازی مستقل بدون آیفون.
رایگان برای مدت محدود.
باید اشاره کرد که a tiny game of pong، اولین بازی پینگ پنگ نیست که برای دستگاه های اپل تهیه شده اما اپلیکیشنی ساده بوده که احساسی مانند یکی از اولین تجارب قابل توجه برای نمایش در مارکت بازی اپل گیم را می دهد. بازی هایی همچون pong for apple watch و pong watch سال گذشته در اپ استور راه اندازی شدند.
افراد علاقمند می توانند A tiny game of pong را امروز در اپ استور به صورت رایگان دانلود نمایند.
منبع: macrumors.com

ارسال نظر