دستگاهی که میزان دوستی شما با اطرافیان را می سنجد

<p>تمام تکنولوژی های ارتباط جمعی مانند رسانه های جمعی، پیام رسانی و ایمیل ها برای نزدیک کردن مردم به یکدیگر به وجود آمده اند، با این حال به نظر می رسد که این نزدیک شدن دیجیتالی تا اندازه ای جایگزین نزدیک شدن فیزیکی شده است. </p> <p>کلیک - اگرچه این موضوع برای ما انسان ها که به دنبال در تماس بودن با دوستان و اعضای خانواده خود در صدها یا هزاران کیلومتر دورتر هستیم، سودمند باشد اما این روشهای جدید ارتباطی مانند شمشیری دولبه عمل می کنند چرا که هرچقدر ما زمان بیشتری آنلاین باشیم، مدت زمان کمتری را با هم سپری خواهیم کرد. خوشبختانه به تازگی ابزاری تولید شده است که می تواند به طور دقیق به این سئوال پاسخ دهد. دستگاه Concepter Soul به عنوان اولین سیستم رهگیری زمان در دنیا اخیراً رو نمایی شده است. انسان ها اغلب با ارزش ترین منبعی را که در اختیار دارند فراموش می کنند؛ و این منبع مهم زمان است. بنابراین، اکنون اگر می خواهید بدانید چه میزان زمانی را با اطرافیان خود سپری می کنید، یک ردیاب Fitbit را به خود متصل کنید؛ اگرچه تعداد قدمهای شما را محاسبه نمی کند، اما در عوض دقایقی را که شما در طی روز به دوستان و خانواده اختصاص می دهید را به شما نشان می دهد. این ردیاب از دو بخش تشکیل شده: یک حسگر آلومینیومی عالی که با یک بند چرمی یا سیلیکونی به دور مچ دست بسته می شود، و یک نرم افزار جانبی iOS یا اندروید. وقتی دو یا چند کاربر این نرم افزار به طور فیزیکی و واقعی با هم وقت بگذرانند، نرم افزار تشخیص می دهد و الگوریتم Concepter محاسبه می کند که این تعامل چقدر طول کشیده است. در پایان هر روز یا هر هفته، کاربران می توانند مشاهده کنند که زمان آزاد خود را چگونه گذرانده اند و به طور مشخص برآورد کنند که این افراد چقدر در روند کلی شاد بودن آنها تاثیر داشته اند. شما می توانید ببینید که پنج دوست نزدیک شما چه کسانی هستند و یا در گذشته چه کسانی بوده اند و در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهید. یا با این داده ها به بهترین دوست خود اثبات کنید که او به اندازه کافی برای شما وقت نمی گذارد. نکته جالب در مورد Conceptor Soul این است که در واقع شما برای انجام این کار نیازی به دستبند ندارید، فقط نرم افزار را دانلود می کنید (مطمئن شوید که دوستان تان هم این کار را انجام می دهند) و از این طریق به میزان درون گرایی یا برون گرایی خود واقف می شوید. اما اگر از چگونگی گذراندن اوقات فراقت خود ناراضی هستید، خریدن یکی از این ردیابها می تواند مفید باشد. زیرا زمان تنها موردی در زندگی است که ما به اندازه کافی در اختیار نداریم و باید قدرش را بدانیم.</p> <p> منبع: theverge</p>

دستگاهی که میزان دوستی شما با اطرافیان را می سنجد

کلیک - اگرچه این موضوع برای ما انسان ها که به دنبال در تماس بودن با دوستان و اعضای خانواده خود در صدها یا هزاران کیلومتر دورتر هستیم، سودمند باشد اما این روشهای جدید ارتباطی مانند شمشیری دولبه عمل می کنند چرا که هرچقدر ما زمان بیشتری آنلاین باشیم، مدت زمان کمتری را با هم سپری خواهیم کرد. خوشبختانه به تازگی ابزاری تولید شده است که می تواند به طور دقیق به این سئوال پاسخ دهد. دستگاه Concepter Soul به عنوان اولین سیستم رهگیری زمان در دنیا اخیراً رو نمایی شده است.
انسان ها اغلب با ارزش ترین منبعی را که در اختیار دارند فراموش می کنند؛ و این منبع مهم زمان است. بنابراین، اکنون اگر می خواهید بدانید چه میزان زمانی را با اطرافیان خود سپری می کنید، یک ردیاب Fitbit را به خود متصل کنید؛ اگرچه تعداد قدمهای شما را محاسبه نمی کند، اما در عوض دقایقی را که شما در طی روز به دوستان و خانواده اختصاص می دهید را به شما نشان می دهد.
این ردیاب از دو بخش تشکیل شده: یک حسگر آلومینیومی عالی که با یک بند چرمی یا سیلیکونی به دور مچ دست بسته می شود، و یک نرم افزار جانبی iOS یا اندروید. وقتی دو یا چند کاربر این نرم افزار به طور فیزیکی و واقعی با هم وقت بگذرانند، نرم افزار تشخیص می دهد و الگوریتم Concepter محاسبه می کند که این تعامل چقدر طول کشیده است. در پایان هر روز یا هر هفته، کاربران می توانند مشاهده کنند که زمان آزاد خود را چگونه گذرانده اند و به طور مشخص برآورد کنند که این افراد چقدر در روند کلی شاد بودن آنها تاثیر داشته اند. شما می توانید ببینید که پنج دوست نزدیک شما چه کسانی هستند و یا در گذشته چه کسانی بوده اند و در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهید. یا با این داده ها به بهترین دوست خود اثبات کنید که او به اندازه کافی برای شما وقت نمی گذارد.
نکته جالب در مورد Conceptor Soul این است که در واقع شما برای انجام این کار نیازی به دستبند ندارید، فقط نرم افزار را دانلود می کنید (مطمئن شوید که دوستان تان هم این کار را انجام می دهند) و از این طریق به میزان درون گرایی یا برون گرایی خود واقف می شوید. اما اگر از چگونگی گذراندن اوقات فراقت خود ناراضی هستید، خریدن یکی از این ردیابها می تواند مفید باشد. زیرا زمان تنها موردی در زندگی است که ما به اندازه کافی در اختیار نداریم و باید قدرش را بدانیم.

منبع: theverge

ارسال نظر