گجتی که تمامی تجهیزات الکترونیکی منزل را هوشمند می کند

گجتی ساخته شده که به شما اجازه می دهد تا وسایل معمولی خانه خود را با صدایتان فعال کنید. بدین وسیله می توانید دستگاه های ساده خانگی را هوشمند سازید.

گجتی که تمامی تجهیزات الکترونیکی منزل را هوشمند می کند

به گزارش کلیک، سیستم های اتوماسیون خانه و وسایلی که ازاینترنت اشیا استفاده می کنند، در حال حاضر در حال تولید و عرضه به بازار هستند و هر روز بیشتر می توانید از آنها در املاک، باغ ها و یا حتی در وسایل هوشمند شخصی خود مورد بهره برداری قراردهید. ممکن است فکر کنید که این صنعت توانسته تا همه موارد را پوشش دهد.

اما در مورد دیگر وسایل الکترونیکی که چنین اتوماسیونی ندارند و یا اینکه ابزارهای مستقلی هستند چه فکر می کنید؟

برای اینکه در بازار اتوماسیون عقب ماندگی ها را پوشش دهد، یک کارآفرین بریتانیایی به نام "مارک ون در سپوی " موفق به توسعه Vome شده است. این دستگاه، وسیله ای است که به سادگی به شما اجازه عملکرد های " روشن و خاموش" کردن در همه تجهیزات الکترونیکی را می دهد. وی برای این محصول خود کمپینی را آغاز کرده است که تا کنون موفق به جذب ۴۸۲۷۶ دلار شده است.

این دستگاه همانند وسایلی است که با کف زدن فعال می شود. ویدیویی که به معرفی این وسیله می پردازد چنین می گوید: Vome زندگی را به خانه شما می آورد. می تواند با همه وسایل خانگی شما ارتباط برقرار کرده و حرف بزند و شما هم می توانید با این وسیله حرف بزنید. هر چه می خواهید بگویید در هر زمانی می توانید بگویید و ووم از پس آن بر می آید.

وی یک توسعه دهنده نرم افزارهای iOS است .با استفاده از سرویس های Siri و Homekit به کاربران اجازه داده تا با تلویزیون های LED ، بخاری های زیر کف، سیستم های روشنایی، قهوه ساز و دیگر وسایل صحبت کنند. این دستگاه به عنوان یک پریز برای وسایل خانه نیز به کار می رود.

ووم قرار است تا چهار مدل پریز جهانی برای این دستگاه در نظر بگیرد. این پریز ها می تواند در وسایل گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند و از طریق این پریزها همه این وسایل به یکدیگر متصل شده و به راحتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در حالی که فناوری مورد استفاده در این وسیله چندان پیشرفته و عجیب نیست، اما همین فناوری می تواند وسایل ساده و معمولی خانه شما را به وسایل هوشمندی تبدیل کند. ووم به طور هوشمندانه ای احتیاج به یک سیستم کنترل پایه ای را از میان می برد.

در مصاحبه با یک روزنامه محلی، این متبکر عنوان کرده است : نکته بسیار ویژه این محصول آن است که همه این کار ها را خودش انجام می دهد. نصب بسیار آسانی داشته و به سرعت شروع به کار می کند.

به طور حتم یکی از محدودیت های این محصول این است که وسایل الکترونیکی امروزه بسیار پیچیده هستند و خاموش و روشن کردن این وسایل برایشان کافی نخواهد بود. .برای آنکه کارکرد وسایل امروزی تکمیل شود،کنترل های درهم تنیده وپیچیده تری مورد نیاز است .

اما نمی توان منکر شد که این وسیله در نهایت،هوشمندی خاصی به محصولات اضافه می کند و همچنین مصرف انرژی شما را بهینه می کند.

وی در انتها می گوید: این وسیله ۱۱۷ دلار هزینه داشته و با تمام حباب ها و پریزهایتان کار می کند. این بدان معنی است که شما نیازی نیست ، هزینه بیشتری برای خرید دستگاه های هوشمندتان صرف کنید.

ارسال نظر