لامپی که لامپ نیست

اولین لامپ بدون لامپ ساخته شد. این لامپ نور را از طریق فلش به بخش داخلی آن می‌تاباند و سپس به داخل یک رزین آغشته به فلورسنت تابیده می‌شود که سطح دستگاه را تشکیل داده است ویک تابش نرم ایجاد می‌کند.

لامپی که لامپ نیست

به گزارش کلیک، با وجود این‌که این لامپ توخالی است اما اتکا بر تلفن‌های هوشمند به UpLamp ، چند اپلیکیشن رایگان به این لامپ ویژگی هوشمند می‌دهد. برای مثال روشنایی لامپ می‌تواند با کمک حرکات دست تنظیم شود در حالی‌که کف زدن می‌تواند برای خاموش و روشن کردن آن استفاده شود. این لامپ همچنین اگر گوشی هوشمند برای مدت بیش از ۳۰ دقیقه بدون فعالیت باشد، خود را خاموش می‌کند.

uplamp-smartphone-dock-4

UpLamp می‌تواند تلفن هوشمند را با کمک جای مخصوص آن شارژ کند و همچنین بلندگوی تلفن را تقویت می‌کند. این دستگاه خودش بلندگو ندارد اما صدا را توسط یک محفظه مخصوص تقویت می‌کند.

UpLamp با آیفون ۵، ۵S، آیفون ۶ و ۶S و همین‌طور سامسونگ گلکسی S5، S6، S7 و S7 Edge سازگار است. اگر تلفن همراه شما چیزی جز آیفون و گلکسی است می‌توانید زمان ثبت سفارش یک آداپتور اختصاصی چاپ سه‌بعدی نیز سفارش دهید.

uplamp-smartphone-dock-1

UpLamp در حال حاضر موضوع کمپین Kickstarter است تا ۴۰،۰۰۰ دلار برای تجهیز و تولید به‌دست آورد و لامپ با قیمت ۴۳ دلار در رنگ‌های زرد، آبی، سفید و صورتی تولید شود. در صورتی که همه‌چیز به‌خوبی پیش رود در ماه آگوست روانه بازار خواهد شد.

منبع: gizmag

ارسال نظر