گوشی Moto X Style موتورلا به اندروید ۷٫۱٫۱ به روز رسانی می شود

اخیرا بنچمارکی از گوشی Moto X Style موتورلا منتشر شده که مجهز شدن آن را به اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ نشان می دهد.

گوشی Moto X Style موتورلا به اندروید ۷٫۱٫۱ به روز رسانی می شود

به گزارش کلیک ، پیش از Moto Z، گوشی های اندرویدی پرچمدار موتورلا در سری Moto X عرضه می شد. موتورلا اولین گوشی سری Moto X را در آگوست سال ۲۰۱۳ عرضه کرد و بر خلاف عرف رایج، این گوشی به جای تمرکز روی مشخصات قوی، بیشتر روی نرم افزار های بهینه سازی شده متمرکز بود. این ترفند نتایج فوق العاده مثبتی را برای این شرکت به همراه داشت و هر چند گوشی های بعدی سری Moto X کمی از این ایدئولوژی فاصله گرفتند، ولی دستگاه های اندرویدی این سری توانستند به خوبی نقش خود را در ذهن مشتریان و کاربران حک کنند.

گوشی Moto X Pure Edition (که در خارج از آمریکا با نام Moto X Style شناخته می شود) آخرین دستگاه عرضه شده از سری Moto X است که در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد. اکنون بنچمارک جدیدی از این گوشی در برنامه GFXBench رویت شده که تجهیز آن به اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ را نشان می دهد. این دستگاه فعلا از اندروید مارشمالو ۶٫۰ استفاده می کند و اگرچه موتورلا به روز رسانی آن به اندروید ۷ در آینده را تایید کرده، ولی تاکنون زمان دقیقی برای انتشار آن اعلام نشده است.

همچنین چند هفته پیش نیز اتفاق مشابهی برای گوشی Moto X Play موتورلا رخ داد و درست مثل Moto X Style، بنچمارکی با اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ از آن منتشر شد. تلاش موتورلا در جهت به روز رسانی گوشی های هوشمند قدیمی اش به نسخه های جدید اندروید واقعا ستودنی است، ولی ما انتظار داریم که این شرکت به صورت رسمی زمان انتشار عمومی آن ها را نیز به اطلاع مشتریان خود برساند. حدس ما این است که اندروید ۷ اوایل سال ۲۰۱۷ برای این گوشی ها منتشر شود، اما به خاطر داشته باشید که این تنها یک حدس بوده و ما باید منتظر اطلاعیه های موتورلا باشیم.

ارسال نظر