سردکن صندلی؛ ابزاری جدید برای خنک کردن صندلی خودرو

در روزهای گرم تابستانی که خودرو و صندلی های آن فوق العاده داغ می شود، رانندگی را ناخوشایند و در مواقعی حتی طاقت فرسا می کند. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید می توانید از سردکن صندلی برای خودرو خود استفاده کنید.

سردکن صندلی؛ ابزاری جدید برای خنک کردن صندلی خودرو

به گزارش کلیک ، تابش آفتاب بر روی صندلی و گرم شدن خودرو، احساس نارضایتی را برای همه رانندگان به خصوص کسانی که گرمایی هستند و زمان زیادی را در جاده سپری می کنند به وجود می آورد.

یکی از راهکارهای مقابله با این مشکل سردکن صندلی است. سیستم سرد کن صندلی خودرو دقیقا برعکس گرمکن صندلی عمل کرده و صندلی های خودرو را سرد و خنک می کند.

سردکن صندلی

در بیشتر خودرو های مدل بالای امروزی مثل سانتافه و اپتیما و سوناتا و توسان و اسپورتیج و ... سرد کن صندلی به صورت فابریک نصب شده است و در تیپ های مختلف هر خودرو این سیستم در صندلی راننده و یا صندلی شاگرد نیز موجود است.

آپشن سردکن صندلی در بعضی خودرو ها از قابلیت کم و زیاد کردن درجه سرما استفاده می کند و در کشور ما برای خودروهای ژاپنی و کره ای نیز قابل نصب است که غیر فابریک گفته می شود.

قیمت سردکن صندلی در حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. یادتان باشد اگر قصد دارید این آپشن را به صورت غیرفابریک بر خودروی خود نصب کنید حتما کار نصب سردکن صندلی ماشین را به افراد خبره بسپارید.

این سیستم با بهره گیری از فن ها و تهویه کننده هایی که در صندلی خودرو جای گذاری شده است صندلی خودرو را خنک می کند و در فصل تابستان بسیار حس لذت بخش و رانندگی دلنشینی را به سرنشین هدیه می دهد.

ارسال نظر