گزارشی از سومین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور

اولین روز از سومین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور امروز در دانشگاه شریف برگزار شد. این ماراتن تا شنبه ۲۰ شهریور ادامه دارد.

گزارشی از سومین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور

به گزارش کلیک، در سومین دوره از ماراتن برنامه‌نویسی که به همت دانشگاه شریف در حال برگزاری است، ۶۰ تیم ۳ یا ۴ نفره شرکت کرده‌اند که هر کدام بر روی ایده‌ای مشغول به کار هستند. به سراغ بعضی از این تیم‌ها رفتیم و خواستیم در مورد پروژه‌شان توضیح بدهند.

گروه جوان رگناروک توضیح می‌دهند که این کلمه ریشه اسکاندیناوی دارد که به عنوان کلمه‌ای انگلیسی ثبت شده و به معنای فرجام خدایی است. این چهار نفر روی اپلیکیشنی کار می‌کنند که پیام‌های دریافت و ارسال شده را آنالیز می‌کند و در طولانی مدت رابطه شما با شخص مقابل را تشخیص داده، برای بهتر شدن رابطه کلمات جایگزینی را پیشنهاد می‌کند.

تیم رگناروک

اعضای تیم A Computer که از یزد آمده‌اند برنامه‌ای طراحی می‌کنند که یک کاربر فروشنده را به یک کاربر خریدار مرتبط می‌کند. فروشنده قیمت را می‌گوید و خریدار آن را پرداخت می‌کند. آن‌ها هم‌چنین برای این کار بارکد در نظر گرفته‌اند.

A computer

گروه Binary یک سیستم پرداخت نوین طراحی می‌کردند که به صورت پول مجازی همراه با تبلیغات مکانی کاربر و تبلیغ‌کننده در می‌آمد. در این نرم‌افزار فروشنده می‌تواند با خرید سکه از آن، تبلیغات خود را به صورت جغرافیا، سن و علایق کاربران ثبت کند.

binary

گروه Boogh یک اپلیکیشن تبلیغاتی را که در قالب یک کاوشگر، خبر را کنار تبلیغات به کاربران نمایش می‌دهد، طراحی می‌کردند.

گروه بوق

گروه فراز اپلیکیشن سوال و جواب را توسعه می‌دادند. هدف نهایی این اپلیکیشن این است که کاربران سوالات خود را در دسته‌بندی‌های مختلف و در جامعه مشخص شده یا عام مطرح می‌کنند و جواب را به صورت کامنت می‌گیرند.

گروه فراز

ارسال نظر