نقد و بررسی کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت های سال 2016

ظاهراً هنوز خبر و ایده ی جالی راجع به لپ تاپ و تبلت های سال 2016 به بیرون درز نکرده است و از این بابت خیلی ها نگران وضعیت این محصولات در سال 2016 هستند؛ اگرچه، باز هم محصولات خلاقانه ای در این میان وجود دارند.

نقد و بررسی کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت های سال 2016

کلیک- برای مثال، کامپیوتری که با یک پروژکتور داخلی ساخته شده است ی ا کامپیوتری به اندازه یک چیپ که به راحتی در جیب شما جای می گیرد، از این دسته محصولات خلاقانه هستند. در ادامه نگاهی اولیه و مختصر به برخی از این لوازم که در سال 2016 عرضه می شوند می اندازیم.

لنوو ادعا می کند که یوگا 900S نیم اینچی جدید نازک ترین لپ تاپ موجود در جهان است. لولای 360 درجه یوگا به شما اجازه می دهد صفحه کلید آن را به پشت دستگاه منتقل کنید، بنابراین شما می توانید دستگاه را در دست خود مانند یک تبلت نگه دارید و یا این که آن را به حالت سرپا نگه داشته و بر روی یک میز به تماشای فیلم بنشینید.

1-28

مایکروسافت تا به حال از برکت وجود سرفیس، لپ تاپ - تبلت (تبلت هایی که صفحه کلید به آن ها وصل می شود) سرفیس داشته محبوب خود موفقیت بسیاری را کسب کرده است و حالا به نظر می رسد لنوو و سامسونگ هم می خواهند از این ایده استفاده کنند و چنین محصولاتی را روانه بازار کنند. بنابران سرفیس 4 در بازار رقیبانی جدی خواهد داشت. البته از آن جا که این شرکت ها تا به حال در این زمینه محصولات قدرتمندی نداشته اند، به نظر نمی آید در فروش سرفیس 4 اختلالی ایجاد شود.

سامسونگ گلکسی تب پرو هم به شما اجازه می دهد تا ویندوز 10 را بر روی آن اجرا کنید و از صفحه نمایش Super AMOLED آن نهایت استفاده و لذت را ببرید که تصاویر بسیار با کیفیت تر و شفاف تر ارائه می کند و عمر باتری طولانی تری را نیز به همراه دارد. اگرچه، سامسونگ هنوز برای این محصول قیمتی ارائه نکرده است. تبلت ThinkPad X1 لنوو هم به نظر قرار است برای کسانی عرضه شود که نیاز دارند تبلت خود را با خود همه جا ببرند. به نظر این تبلت بسیار سبک و حمل آن بسیار راحت باشد. همچنین این تبلت از یک باتری خارجی بهره می برد که شارژدهی آن را تا پنج ساعت افزایش می دهد. البته لنوو برای این تبلت قیمتی را اعلام کرده است که احتمالا دست خوش تغییر خواهد شد.

Kangaroo PC Kangaroo PC

حال به بخش کامپیوترها می رسیم. اگر به دنبال یک کامپوتر دسکتاپ خوب و شگفت انگیز هستید، می توانید تنها با قیمت نود و نه دلار یک کامپیوتر کانگرو (Kangaroo PC ) تهیه کنید. این کامپیوتر که ویندوز 10 بر روی آن اجرا می شود به یک مانیتور، تلویزیون و یا حتی یک آیپد وصل می شود. البته شما هنوز نیاز به ماوس و صفحه کلید دارید که می توانید از درگاه های USB 2.0 و USB 3.0 استفاده کنید. این کامپیوتر کوچک که هر جایی می تواند برای شما به راحتی کاربرد داشته باشد تنها صد و پنجاه دلار قیمت دارد.

منبع: consumerreports

ارسال نظر