بررسی گوشی LG K7

LG K7 یا LG Tribute یک گوشی اندروید ارزان‌ قیمت است که در ایالات‌ متحده از طریق اپراتور Boost Mobile در دسترس خواهد بود.

بررسی گوشی LG K7

کلیک - این دستگاه دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی است و بدنه‌ای پلاستیکی دارد و اگر بتوانید با رزولوشن پایین آن کنار بیایید مطمئناً از کار آن با آن لذت می‌برید.LG K7 یک گوشی ارزان‌قیمت است که در اجلاس مطبوعاتی نمایشگاه CES لاس‌وگاس از آن رونمایی شد. این گوشی در آمریکا، با نام ال‌جی تری بیوت ۵ (LG Tribute 5) عرضه می‌شود.
این گوشی هوشمند دارای ابعاد 143.6 در 72.5 در 8.9 میلی‌متر با صفحه‌نمایش 5 اینچی و بدنه‌ای پلاستیکی است اما شیشه جلو این دستگاه‌ها از نوع 2.5 بعدی است و این خود یک جلوه خاص به گوشی می‌بخشد.گوشی LGK7 یا LG Tribute 5، از نوع گوشی‌های اقتصادی است و برای کسانی که قصد دارند پول کمتری در دنیای گوشی‌های هوشمند، خرج کنند در نظر گرفته شده است.
طرحی شبیه گوشی LG K10
از لحاظ ظاهری، طراحی این گوشی شبیه به گوشی K10 است. هر دو گوشی از زبان طراحی جدید ال‌جی بهره می‌برند و دارای صفحهٔ منحنی ۲.۵ بعدی هستند.
ال‌جی از زمان LG G2 دکمه‌های سخت‌افزاری کم‌وزیاد کردن صدا و همچنین دکمه پاور را به بخش پشتی و زیر دوربین منتقل کرده است. دکمه‌ها از نظر اندازه و قرارگیری بسیار خوب طراحی شده‌اند و کاربر به سادگی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. همین موضوع باعث شده در کناره‌های دستگاه شاهد دکمه‌ای نباشیم و تنها سطح صاف و کرومی مانند نوار دور دستگاه را لمس کنیم؛ بنابراین در دست گرفتن این گوشی به دلیل نداشتن دکمه‌های جانبی خیلی راحت است.

3
صفحه‌ نمایش LG K7
صفحه‌نمایش گوشی LG K7 به‌صورت لمسی با اندازه ۵ اینچ از نوع FWVGA است؛ و دارای رزولوشن 480 × 854 و تراکم تصویر 196 پیکسل در هر اینچ است. بااین‌حال پس از مدتی کار با این گوشی متوجه خواهید شد که کیفیت صفحه‌نمایش مناسب و معقولی دارد و همچنین از فناوری تولید رنگ مناسب و زاویه دید خوبی نیز برخوردار است.
مشخصات LG K7
گوشی‌های هوشمند سری K ال‌جی پیشگام زبان طراحی glossy pebble هستند که با ظاهر به‌روز، شیک، منحنی و مدرن برای نسل جوان طراحی شده‌اند. طراحی glossy pebble با طراحی دو و نیم بعدی جدید Arc Glass ال‌جی کامل شده است تا ظاهری یکپارچه و صاف به دستگاه بدهد. این قابلیت باعث شده تا وجوه سری K بدون بریدگی دکمه به نظر برسد.
این محصول در دو مدل LTE و G3 به بازار عرضه می‌گردد. مدل LTE پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز دارد و در مجموعه سخت‌افزاری خود رمی ۱.۵ گیگابایتی و حافظه‌ای ۱۶ گیگابایتی را نیز به همراه دارد؛ اما مدل G3 پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز دارد و در کنار رم ۱ گیگابایتی، ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
دوربین جلو هر دو مدل رزولوشنی ۵ مگاپیکسلی دارد، اما دوربین پشتی بنابر انتخاب کاربر می‌تواند به سنسورهای ۵ و یا ۸ مگاپیکسلی مجهز گردد. ویژگی‌های سایر گوشی‌های ال‌جی نظیر صدور فرمان حرکتی برای عکس‌برداری (Gesture Shot) و صدور فرمان حرکتی برای عکس‌برداری با مدت‌زمان تعریف‌شده (Gesture Shot Interval) در این محصولات جدید نیز به چشم می‌خورد.
قابلیت‌های محبوب Gesture Shot و Gesture Interval Shot ال‌جی، موجب گرفتن سلفی راحت و بدون دردسر شده است. Gesture Shot، قابلیتی است که با آن کاربران می‌توانند تنها با بالا آوردن یک دست باز در مقابل لنز و مشت کردن آن عکس بگیرند. دو بار باز و بسته کردن دست باعث فعال شدن خودکار قابلیت Gesture Interval Shot می‌شود و دوربین چهار عکس پی‌درپی می‌گیرد. هر دو گوشی به فلش سلفی مجهز شده‌اند تا تصاویری که کاربران حتی در تاریکی می‌گیرند بدون نقص ثبت شود.
سیستم‌عامل مورد استفاده در LG K7 اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی یا همان Lollipop است که این نسخه از اندروید برخلاف نسخه 6 آن یعنی اندروید Marshmallow قدرت ذخیره انرژی را ندارد اما در عوض این گوشی در پشت قاب خود دارای باتری ۲۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی است.

این گوشی به دلیل داشتن قیمت پایین مناسب کسانی است که در جستجوی گوشی‌های ارزان‌قیمت هستند.

2
نتیجه‌گیری
LG K7 بهترین تأثیر را از مدل گران‌تر گوشی‌های LG یعنی LG G4 داشته است بدون اینکه قیمت آن افزایش یافته باشد یا اینکه رزولوشن آن بهبودیافته باشد، به طوری که تعداد زیادی از ویژگی‌های ظاهری LG G4 را که گل سرسبد گوشی‌های LG است در این گوشی نیز وجود دارد.
به‌هرحال گوشی K7 دارای سیستم‌عامل اندروید 5.1 است که با نام LG Tributte5 توسط اپراتور Boost Mobile در آمریکا عرضه می‌شود. جامعه هدف این محصول جوانان و افرادی هستند که دوست ندارند هزینه زیادی صرف گوشی‌های گران‌قیمت کنند. در رده گوشی‌های ارزان‌قیمت این یکی از بهترین گوشی‌هایی است که شما می‌توانید بخرید.
علی‌رغم همه این موارد،LG K7 از بسیاری جهات، یک دستگاه دوست‌داشتنی است؛ اما باید توجه داشت که در مقابل گوشی‌های هوشمند گران‌تر و رده‌بالاتر هیچ شانسی برای خودنمایی نخواهد داشت ولی درعین‌حال به خاطر ظاهرش شما را اذیت نخواهد کرد؛ در کل می‌توان گفت شرکت LG بیش‌ازاندازه جیب مشتری را در نظر گرفته و این موضوع بر روی کیفیت کار اثر منفی گذاشته است.

ارسال نظر