شی مرموز در مقابل خورشید چیست؟

در تصاویر ناسا از خورشید، یک دایره عظیم و آبی رنگ ناشناخته در جلوی آن مشاهده می شود. این نقطه عجیب در تصاویر اخیر گرفته شده توسط ماهواره ناسا دیده شد که خورشید را رصد می‌کند.

شی مرموز در مقابل خورشید چیست؟

به گزارش کلیک، این شی باعث برانگیخته شدن تئوری های توطئه شده است که آن را به یک شی پرنده ناشناس ارتباط می دهند. شی ثبت شده ذهن شکارچیان UFO را درگیر کرده است.

شی مرموز در جلوی خورشید

این شی مرموز در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۶ در وب‌سایت مرکز علوم استریوی ناسا(SSC) قابل مشاهده بود. STEREO شامل دو رصدخانه فضایی ـ یکی در جلوی مدار زمین و دیگری در پشت آن می شود. SSC ماموریت پشتیبانی داده برای استریو است. این همچنین نقطه کانونی آموزش برای فعالیت های آگاهی بخشی عمومی است.

طبق Inquisitr، انجمن های آنلاین UFO بسیار در مورد این UFO آبی اسرارآمیز هیجان زده اند. اما در صفحه ای دیگر می گوید که این تصویر خراب شده است و این اتفاق در موقعیت های نادری رخ می‌دهد که پردازشگر استریو بیش از اندازه بارگزاری شده است.

ناسا توضیح می‌دهد "در موقعیت های نادر پردازنده تصاویر SECCHI در استریو بیش از اندازه بارگزاری شده و تصاویر خراب تولید می‌کند. از آنجا که تصاویر از تلسکوپ تصویر ساز هلیوسفری از تعداد زیادی بخش های مختلف در کنار هم استفاده می‌کند، گاهی اوقات نتیجه دچار مشکل می شود زیرا تصاویر از چندین تلسکوپ در یک تصویر گنجانده می شوند."

شی مرموز فورا رسانه ای می شود

کاربر فیس‌بوک، پاملا جانسون این تصویر اسرارآمیز را از وبسایت آژانس فضایی به اشتراک گذاشت و مدعی شد خورشید در ۱۵ نوامبر به این شی عکس العمل نشان داده است. "خورشید ما نور را از سمت چپ فریم ارسال می کند. آرشیو این ماهواره نشان می دهد که خورشید در ۱۵ نوامبر شروع به واکنش دادن در برابر این شی کرده و فریم های بسیاری در ۱۵ و ۱۶ نوامبر گم شده اند."

ارسال نظر