فروش بازی A Way Out از مرز 1 میلیون نسخه گذشت!

رسانه کلیک - بر اساس اعلام استودیوی Hazelight و شرکت پرآوازه الکترونیک آرتز، فروش بازی A Way Out در سراسر جهان از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرده است.

فروش بازی A Way Out از مرز 1 میلیون نسخه گذشت!

تقریبا سه هفته از انتشار نسخه کامل و نهایی بازی A Way Out می گذرد و این عنوان ویدیویی به لطف نوآوری هیجان انگیز در بخش گیم پلی که مورد توجه غالب منتقدان و بازیکنان قرار است، توانسته بیش از 1 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد.

بازی A Way Out برای اولین بار طی کنفرانس رسمی شرکت الکترونیک آرتز در مراسم E3 2017 معرفی شد. عنوانی که آقای جوزف فارس (Josef Fares)، کارگردان بازی، با به کارگیری ایده ناب و جذاب که هویت اصلی این عنوان ویدیویی نیز شناخته می شود، موفقیت دیگری را در کارنامه خود به ثبت رساند.

بر خلاف بازی های مشهور و پرطرفدار امروزی که چندان به سراغ نوآوری ها نمی روند، بازی A Way Out از نوآوری بی نظیری در بخش گیم پلی استفاده کرده که شاید در وهله اول جالب و جذاب به نظر نرسد، لیکن با تمام جرات می توان گفت که تجربه فوق العاده ای از یک عنوان ویدیویی با ماهیت همکاری دو نفره (Co-op) را به ارمغان آورده است که به راحتی دو بازیکن را به صورت همزمان و برای مدت طولانی به خود سرگرم می کند.

ایده گیم پلی دو نفره یا همان کوآپ کاملا خلاقانه به شمار می رود و خوشبختانه سازندگان در خلق و طراحی آن فوق العاده عمل کردند. اینکه شما مجبور هستید بازی را به کمک یکی از دوستان و یا سایر بازیکنان تجربه کنید و در انجام ماموریت ها با یکدیگر همکاری داشته باشید، به خودی خود بسیار جذاب و هیجان انگیز است و سطح انتظار شما از عناوین ویدیویی Co-op را به طور زیادی افزایش می دهد.

جدا از گیم پلی درگیرکننده، بازی A Way Out از داستان نسبتا خوب و رضایت بخشی برخوردار است. انسجام و اتحاد دو مکانیزم گیم پلی و داستان، زیبایی و هیجان بازی را دو چندان کرده، به طوری که روایت داستان زندگی دو خلاف کار Vincent و Leo، فقط و فقط به صورت گیم پلی دو نفره امکان پذیر است و با پیشروی در بازی، به اهمیت و نقش گیم پلی دو نفره و همکاری تیمی پی خواهید برد.

انسجام مکانیزم ها و گیم پلی خلاقانه بازی A Way Out باعث شده تا این عنوان ویدیویی تنها در عرض دو هفته به رکورد خیره کننده ای دست یابد و موفقیت قابل توجهی را برای سازندگان و شرکت ناشر رقم زد. چندی پیش، استودیوی Hazelight، خالق بازی، در صفحه شبکه اجتماعی توییتر ضمن قدردانی از حامیان خود، اعلام کرد که این عنوان ویدیویی از زمان انتشارش تا به امروز بیش از 1 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است که این موضوع، موفقیت بزرگی برای خالقان آن از جمله آقای جوزف فارس تلقی می شود.

استودیو Hazelight در خصوص فروش یک میلیون نسخه ای بازی محبوب A Way Out می گوید:

ما تازه آگاه شدیم که فروش بازی A Way Out تنها در عرض دو هفته از مرز 1 میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است. هیچ واژه ای نمی تواند احساس و ارزش این موضوع را برای ما توصیف کند. از حمایت و پشتیبانی شما صمیمانه تشکر می کنیم!

- Hazelight Studios (@HazelightGames) April 13, 2018

در ادامه، آقای جوزف فارس در خصوص این موفقیت بزرگ و چشم گیر از خود واکنش نشان داد و به نحوی از تعداد بازیکنان کنونی این عنوان ویدیویی محبوب و پرطرفدار خبر داد. با توجه به اینکه ماهیت اصلی گیم پلی بازی به صورت همکاری دو نفره بازیکنان است، جوزف فارس در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود اظهار داشت که هم اکنون بیش از 2 میلیون بازیکن در حال تجربه بازی A Way Out هستند.

وی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:

این بدان معنا است که بیش از 2 میلیون نفر عنوان ویدیویی A Way Out را تجربه کرده اند. خیلی متشکرم!

- Josef Fares (@josef_fares) April 13, 2018

از دیگر خبرهای پیرامون بازی مهیج A Way Out می توان به قرارگیری آن در جایگاه دوم جدول پرفروش ترین بازی های ماه مارس 2018 فروشگاه پلی استیشن استور اروپا اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی تمامی بازی های پرفروش ماه مذکور، بر روی این لینک کلیک کنید.

گفتنی است؛ بازی A Way Out در روز 3 فروردین ماه سال 97 (23 مارس سال میلادی جاری) توسط شرکت نامدار الکترونیک آرتز بر روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. در حال حاضر، نسخه کامل و استاندارد این عنوان ویدیویی تنها با قیمت 29.99 دلار در فروشگاه های اوریجین، ایکس باکس لایو و پلی استیشن استور به صورت دیجیتالی به فروش می رسد.

حال، دیدگاه شما در خصوص فروش یک میلیون نسخه ای بازی A Way Out آن هم تنها در عرض دو هفته چیست؟ آیا گیم پلی دو نفره در کنار داستان، شخصیت پردازی و گرافیک فنی و بصری محیط این بازی توانست انتظار شما را از یک عنوان ویدیویی Co-op برآورده کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر