معرفی لوازم جانبی که قرار است همراه با ال جی G5 عرضه شوند

ال جی گوشی هوشمند G5 خود را طی کنفرانس مطبوعاتی در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد. G5 بهترین عضو خانواده ال جی است. بهترین ویژگی آن قابلیت بیرون کشیدن یک چهارم قسمت پایینی گوشی برای ارتقا قسمت های مختلف آن است.

معرفی لوازم جانبی که قرار است همراه با ال جی G5 عرضه شوند

برای مثال ممکن است بخواهد یک ماژول دوربین اضافه کنید که امکان کنترل بیشتر را به شما بدهد، یا حتی یک ماژول صوتی برای بهبود صدای موزیک، که ال جی آنها را "دوست" می نامد و می گوید این لوازم یدکی مستقیما و بدون تنظیمات پیچیده روی G5 کار می کند. در ادامه این لوازم یدکی را معرفی خواهیم کرد.

  • LG CAM Plus

lg

LG CAM Plus یک دستگیره دوربین است که در قسمت تحتانی گوشی قرار می گیرد و دارای باتری 4000 میلی آمپری است و دستگیره ای برای دست شما خواهد بود که دارای دکمه زوم اتوماتیک با امکان فشار دادن دکمه شاتر تا نیمه و همچنین کنترل زوم آنالوک است. LG CAM Plus عملا گوشی ال جی جدید شما را به یک دوربین کامپکت تبدیل می کند.

  • LG HiFi Plus

lg2

LG HiFi Plus تجربه شما را در گوش دادن به موسیقی متحول می کند. انتظار داریم صدای موسیقی در G5 با هدفون عالی باشد. اما علاوه بر آن HiFi Plus یک آمپر قابل اتصال است که از منبع صدای 32 بیتی و پخش DSD ذاتی پشتیبانی می کند. این وسیله یدکی از لحاظ تکنیکی با مک و دستگاه های اندروید و ویندوز کار می کند و تمام منابع صدا را بهبود می بخشد، حتی اسپاتیفای و گوگل پلی موزیک. این وسیله یدکی نیز به راحتی از طریق ماژول باتری در قسمت تحتانی G5 در قسمت داخلی قرار می گیرد.

lg3

LG 360 VR از پورت USB-C برای متصل شدن به G5 استفاده می کند. LG گفت این هندست دارای قابلیت حمل است و آماتور نیست (nerdy look) اما زیاد مطمئن نیستیم که به هر دو هدف دست یابیم. به هر حال این هندست دارای دو صفحه نمایش 1.88 اینچ (720 x960 پیکسل) است و از اپلیکیشن های یوتیوب 360 و Google Cardboard و همچنین دیگر اپلیکیشن ها و بازی ها پشتیبانی می کند.

  • LG 360 Camera

lg4
LG 360 Camera دوربین جدید 360 قابل حمل ال جی است. این دوربین به شما امکان تهیه سریع محتوای 360 درجه برای LG 36 VR یا هر هدست واقعیت مجازی دیگر را می دهد. LG 360 Camera دارای شکل جمع و جور، دو دوربین 13 مگاپیکسل با زاویه دید عریض، شیار کارت میکرو اس دی و وای فای برای اتصال مستقیم به تلفن هوشمندتان و همچنین 3 میکروفون و موارد دیگر است. همچنین از ویدیو 2K پشتیبانی می کند و توانایی ارسال فایل ها را به یوتیوب 360 و Street View را دارد.

  • LG Rolling Bot

lg5

این یکی کمی با نمک و خنده دار است اما علاقه ها را به خود جلب کرده است. LG یک LG Rolling Bot معرفی کرده است که تا حدودی شبیه به BB-8 است. این وسیله دارای دوربین های ویدیویی برای نظارت منزل، کنترل تلوزیون و همچنین توانایی پرتاب نور لیرزی است، پس می توانید به کمک آن با گربه تان از راه دور بازی کنید! علاوه بر این، میکروفون و بلندگو برای مکالمه دو طرفه، کنترل وای فای و چیزهای دیگر است. ال جی می گوید از آنجا که می دانستیم افراد بازی کردن با چیزهای جدید را دوست دارند این وسیله را ساختیم!

منبع: technobuffalo.com

ارسال نظر