خانه های خود را با نیروی خورشیدی تجهیز کنید

در حدود 10 سال قبل شما می توانستید با مبلغ 43000 دلار پشت بام های خانه هایتان را با پانل های خورشیدی پوشش دهید. در حالی که امروزه، هزینه ها افزایش یافته، بهره وری و تبدیل نورخورشید به انرژی الکتریسته دو برابر شده است.

خانه های خود را با نیروی خورشیدی تجهیز کنید

به گزارش کلیک ، این مسئله به طور موثر باعث می شود یک سقف خورشیدی کارآمد به طور میانگین از قیمت یک ماشین در ایالات متحده کمتر باشد. با توجه به مطالب کتاب آبی تخمین این مبلغ حدود 33560$ می باشد.
در ایالات متحده افرادی که دارای اعتبارهای مالیات هستند می توانند انرژی های تجدید پذیر را با هزینه های کمتری بدست آورند این خود یک نوع تشویق از طرف دولت برای آنها می باشد.
براساس داده هادر گزارشات اینتل در ماه اکتبر می گوید: تقریبا 10000$ نصب و راه اندازی از این پانل از حدود 2000 مصرف کننده جمع آوری شده است.انرژی های خورشید هنوز بخش کوچکی از انواع انرژی های تجدید پذیر را در ایالت متحده به شمار می روند.با توجه به این که مصرف کنندگان این انرژی به صورت تصاعدی نسبت به دهه گذشته افزایش یافته است.
صنعت انرژی خورشیدی ، با توجه به آنکه آماده نگه داری انرژی برای آینده می باشد باعث بالا رفتن بهره وری و کاهش قیمت ها زمان فعلی می شود.در سال 2006 تنها 30000خانه دارای پانل های خورشیدی بوده اند ، در آن زمان با توجه به Energsaye برای هر وات انرژی تولید شده تنها مبلغ 9$ می پرداختند اما امروزه به ازای هر وات مصرف مبلغ 3079$ باید پرداخت نمایند.
با اعتبارات مالیاتی و تشویق های دولت درباره این موضوع ، نشان می دهد که مصرف این نوع انرژی مقرون به صرفه است.
در سطح فدرال ، مالیات دهندگان می توانند از تخفیف 30% برای هزینه نصب پانل ها در خانه هایشان استفاده نمایند.در بسیاری از ایالات دیگر بیشتر از این مبلغ ، تخفیفات ارائه می دهند. برای مثال با داشتن اعتبار مالیاتی 25%، سیستم های خورشیدی خود را 5000$خریداری می کنند.در کلرادو، مالیات دهندگان واجد شرایط ، مبلغ 9000$ برای نصب پانل خورشیدی پایه بلند پرداخت می نمایند . مدیر عامل شرکت و بنیان گذار ویکرام آگاروال در باره این فناوری گفت:

"حدود 9 میلیون آمریکایی در ایالات زندگی می کنند که از این تعداد حدود 300000 نفر از انرژی خورشیدی استفاده می کنند .آنها فکر می کنند تا فوریه 2016این تعداد به 1 میلیون نفر خواهد رسید ."

در ایالات متحده استفاده از پانل های خورشیدی، اگر چه تاکنون توانسته به طور کامل و با قدرت زیاد پشت بام خانه ها را تحت پوشش قرار دهد اما هنوز نتوانسته همه را پوشش دهد اما این عمل دور از انتظار نمی باشد.با توجه به آنکه این پانل ها می تواند به طور متوسط85% از تقاضای برق خانه را تامین نماید ولی ، با توجه به گزارشات در سراسر کشور حدود 8 سال طول می کشد تا هزینه این انرژی بازگردد.

منبع : www.insider.com

ارسال نظر