Acer از مانیتور گیمینگ با پردازنده‌های تقویت‌شده‌ انویدیا خود رونمایی کرد

رسانه کلیک - کمپانی NVIDIA از تولید یک مانیتور گیمینگ بسیار سریع با نام Predator X25 و رخ بروزرسانی صفحه 360Hz با همکاری Acer خبر داد.

Acer از مانیتور گیمینگ با پردازنده‌های تقویت‌شده‌ انویدیا خود رونمایی کرد

کمپانی انویدیا در اجلاس CES 2020 از ''سریع‌ترین مانیتور'' رقابت‌های الکترونیکی (Esports) دنیا با نرخ بروزرسانی 360 هرتز که با همکاری با شرکت Asus با نام ''ASUS ROG Swift 360'' ساخته شده بود رونمایی کرد. اکنون این کمپانی خبر از همکاری جدید خود با کمپانی Acer برای ساخت یکی دیگر از سریع‌ترین صفحه‌های نمایش مخصوص بازی در دنیا خبر داد. صفحه نمایش جدید Acer با نام Predator X25 نیز دارای همان پردازنده‌ی تقویت‌شده‌ی NVIDIA با نرخ بروزرسانی صفحه 360Hz است.

مانند Swift 360، صفحه نمایش Predator X25 نیز برای مصارف حرفه‌ای در صنعت بازی طراحی شده است و با سرعت واکنش بسیار کم و انیمیشن روانی که داراست، تجربه بازی مطلوبی را به کاربر خود می‌دهد.

با نرخ بروزرسانی صفحه 360 Hz، فریم‌های بازی در هر 2.8 هزارم ثانیه آپدیت می‌شود. برای مقایسه مانیتورهای پیشین این صنعت با این رو مانیتور جدید با لقب سریع‌ترین مانیتور دنیا باید گفت که نرخ به‌روزرسانی صفحه در مانیتورهای پیشین تنها ۱۲۰ یا ۲۴۰ هرتز بود؛ اما در این سری از صفحه‌های نمایش شاهد افزایش نرخ‌ به‌روزرسانی صفحه تا 360Hz هستیم.

این مانیتور گیمینگ 24.5 اینچی همراه با پردازنده‌ی سری G-Sync شرکت NVIDIA، طراحی شده است تا بهم‌ریختگی تصویر حین بازی را به حداقل برساند. همچنین این اولین سری از صفحه‌های نمایش با قابلیت جدید تحلیل‌کننده سرعت واکنش این شرکت است که با تحلیل سرعت واکنش حین بازی اطلاعاتی را در رابطه با عملکرد نشان‌گر، کامپیوتر شخصی و صفحه شخصی به کاربر خود ارائه می‌دهد.

طبق اعلام انویدیا هنوز نمی‌توان برای این صفحه نمایش قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیقی را مشخص کرد و این اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر