ایسر ویندوزفون Liquid Jade Primo خود را معرفی کرد

کمپانی ایسر پیش از برگزاری نمایشگاه CES 2016 و طی کنفرانس‌های مطبوعاتی پیش از برگزاری این رویداد، به طور رسمی از ویندوزفون جدید خود با نام اختصاصی Liquid Jade Primo رونمایی کرد.

ایسر ویندوزفون Liquid Jade Primo خود را معرفی کرد

این ویندوزفون که به طور پیش فرض از سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت بهره می‌برد به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 808 کوالکام مجهز شده و صفحه نمایشی 5.5 اینچی و از نوع AMOLED را به همراه دارد. ضمنا وضوح تصویر صفحه نمایش این ویندوزفون هم فول اچ دی در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی و سلفی Liquid Jade Primo ایسر به ترتیب از سنسورهایی 21 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و رم آن ظرفیت 3 گیگابایتی را ارائه می‌کند. حافظه‌ی داخلی پیش فرض این محصول هم 32 گیگابایتی است. این گوشی هوشمند از پورت اتصال USB-C نیز بهره می‌برد که به موجب آن امکان اتصال لوازم جانبی متعددی به این محصول وجود خواهد داشت. بنابراین کاملا مشخص است که ویندوزفون جدید ایسر یک محصول پرچمدار به شمار می‌رود.

شرکت ایسر ضمن رونمایی از این گوشی اعلام کرده که آنتن‌های ارتباطی این محصول با قاب پشتی دستگاه یکپارچه‌سازی شده‌‌اند. این سبک طراحی در واقع یک استاندارد منحصر به فرد به شمار می‌رود که در واقع بدنه‌ اصلی دستگاه را به وسیله‌ی ارتباطی آن نیز مبدل می‌سازد. همچنین گفته شده که ویندوزفون Liquid Jade Primo ایسر از سیستم خنک کننده‌ داخلی اختصاصی بهره می‌برد که متاسفانه جزئیات چندانی در رابطه با آن ارائه نشده است.

کمپانی ایسر هنوز اطلاعات دقیق مربوط به قیمت این گوشی هوشمند را نیز اعلام نکرده، اما با توجه به مشخصات فنی که این ویندوزفون به همراه دارد احتمالا قیمت آن نیز بالا بوده و رقیب جدی برای دو ویندوزفون لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال مایکروسافت محسوب خواهد شد.

منبع: anandtech

ارسال نظر