نوت‌بوک دو منظوره و فوق باریک‌ Switch 12 S ایسر معرفی شد

ایسر در کنار تمامی محصولاتی که امروز معرفی کرده، از جدیدترین نوت‌بوک دو کاره یا دو منظوره خود با نام اختصاصی Acer Switch 12 S نیز رونمایی کرده است. با کیلک همراه باشید.

نوت‌بوک دو منظوره و فوق باریک‌ Switch 12 S ایسر معرفی شد

به گزارش کلیک، نوت‌بوک جدید ایسر از نظر ضخامت فوق‌العاده باریک بوده و با توجه به بهره‌مند بودن از سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت می‌تواند نقش یک لپ‌تاپ بسیار ظریف و باریک و همچنین یک تبلت ویندوزی را ایفا کند. این محصول به لولا یا مفصلی بسیار مقاوم مجهز شده که ایسر نام آن را Acer Snap Hinge Gold قرار داده است. جنس کانکتور این مفصل که به منظور اتصال صفحه کلید به بدنه‌ی اصلی تبلت تعبیه شده از آلیاژ روی ساخته شده است و بنا به ادعای ایسر کیفیت عملکرد بی‌نظیری را به همراه دارد.

لپ‌تاپ دو کاره Switch 12 S ایسر به پورت اتصال ساندربولت 3.0 (Thunderbolt 3.0) و همچنین پورت USB-C مجهز است و از تکنولوژی RealSense اینتل و همچنین قلم نوری پشتیبانی به عمل می‌آورد. شما با استفاده از پورت‌های اتصال این محصول قادر خواهید بود که یک پردازنده‌ گرافیکی مجزا را به این لپ‌تاپ ویندوزی متصل کرده و از این طرق قابلیت‌های پردازش گرافیکی آن را بهبود ببخشید. وجود قابلیت‌های این چنینی در لپ‌تاپ دو منظوره و جدید Switch 12 S ایسر منجر شده که این محصول پتانسیل لازم به منظور رقابت با محصولات مشابه‌ای همچون سرفیس بوک (Surface Book) مایکروسافت را داشته باشد.

1

پردازنده‌ مرکزی به کار گرفته شده در این محصول از سری پردازنده‌ی Skylake Core M اینتل است و رم آن تا سقف 8 گیگابایت قابل ارتقاء خواه بود. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم از نوع IPS بوده و وضوح تصویر 4K را ارائه می‌کند. شایان ذکر است که نمایشگر لپ‌تاپ Switch 12 S ایسر با استفاده از پنل گوریلاگلاس پوشانده شده و از این طریق میزان مقاومت آن در قابل خراشیدگی و ضربه افزایش یافته است. ضمنا این محصول از دو پورت اتصال USB 3.0 دیگر هم بهره می‌برد و پورت اتصال Micro HDMI و شیار میکرو اس دی را نیز به همراده دارد. بنابراین این لپ‌تاپ دو منظوره‌ Switch 12 S ایسر از نظر قابلیت‌های اتصال در مقایسه با سایر محصولات ویندوزی موجود بسیار غنی طراحی شده است.

حافظه‌ی داخلی پیش فرض این لپ‌تاپ هم ظرفیت 256 گیگابایتی را ارائه می‌کند و از سنسوری با وضوح تصویر اچ دی به عنوان دوربین سلفی این آن استفاده شده است. کمپانی ایسر رسما اعلام کرده که این محصول از ماه فوریه روانه بازار خواهد شد و قیمت آن در بازارهای آمریکای شمالی معادل با 999 دلار خواهد بود.

منبع: winbeta

ارسال نظر