ایسر تبلت Iconia One 8 را معرفی کرد

ایسر امروز رسما تبلت اندرویدی جدید خود با نام Iconia One 8 را نیز معرفی کرد. این تبلت اندرویدی یک محصول فوق‌العاده ارزان قیمت است. ایسر اعلام کرده که تبلت Iconia One 8 این شرکت با قیمت 99 دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

ایسر تبلت Iconia One 8 را معرفی کرد

به گزارش کلیک، تبلت نامبرده شده‌ کمپانی ایسر از صفحه نمایشی 8 اینچی و از نوع IPS با وضوح تصویر اچ دی (800 در 1280 پیکسل) بهره می‌برد. سیستم روی یک چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول، تراشه‌ای از سری محصولات شرکت مدیاتک است که به نام دقیق آن اشاره‌ای نشده است. با این وجود پردازنده‌ مرکزی این تراشه چهار هسته‌ای خواهد بود.

رم 1 گیگابایتی نوع DDR3L، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی NAND، شیار میکرو اس دی به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات، سنسور دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، سنسور دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 5.1 آب نبات چوبی هم از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های تبلت مقرون به صرفه‌ Iconia One 8 ایسر محسوب می‌شوند.

ایسر در حین معرفی این تبلت دو رنگ آبی و سفید آن را به معرض نمایش گذاشت. اما با این وجود اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با تنوع رنگی این تبلت، مدل دقیق تراشه‌ به کار گرفته شده در آن و زمان عرضه‌ رسمی این محصول ارائه نشده است.

منبع: anandtech

ارسال نظر