مشخصات تبلت Iconia One 8 2018 ایسر توسط FCC فاش شد

رسانه کلیک - در سال های اخیر کاربران از تبلت ها استقبال چندانی نمی کنند، با این حال شرکت های مختلف به تولید این دستگاه ها ادامه می دهند. به تازگی FCC مشخصات تبلت Iconia One 8 2018 ایسر را لو داد.

مشخصات تبلت Iconia One 8 2018 ایسر توسط FCC فاش شد

با وجود اینکه فروش تبلت ها در سال های اخیر روندی نزولی داشته ولی هنوز هم می توان شرکت هایی را پیدا کرد که به تولید این محصولات مشغول هستند. اگر کاربری خواهان خریداری تبلت باشد می تواند در بازار مدل های جدید تولید شده توسط شرکت های مختلف را پیدا کند.

شرکت تایوانی ایسر یکی از کمپانی هایی بوده که هنوز به تولید تبلت های خود ادامه می دهد. به تازگی اطلاعات مربوط به تبلت Iconia One 8 2018 ایسر توسط FCC به بیرون درز کرده است. علاوه بر مشخصات این دستگاه، تصاویری شماتیک از آن نیز منتشر شده است.

بر اساس مشخصات فنی تبلت Iconia One 8 2018 ایسر می توان به این موضوع پی برد که با محصولی پایین رده روبرو هستیم. همانطور که می توان از اسم این تبلت حدس زد، این دستگاه از نمایشگری 8 اینچی بهره می برد. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 800 در 1280 بوده که با توجه به استانداردهای امروز کم است.

[lightgallery images="150780,150781"]

قدرت این تبلت را پردازنده مدیاتک MT8167A تامین خواهد کرد. فرکانس این تراشه بر روی 1.3 گیگاهرتز تنظیم شده است. این چیپست را 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد کرد.

وظیفه ثبت تصاویر در تبلت Iconia One 8 2018 ایسر بر عهده دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است. مسلما با این دوربین نمی توان تصاویر سلفی مناسبی تهیه کرد ولی برای برقراری تماس های ویدیویی مناسب خواهد بود. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به بلوتوث نسخه 4.0 و باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر اشاره کرد.

تبلت Iconia One 8 2018 ایسر

بر اساس تصویر منتشر شده، طراحی این نسخه تفاوتی با نمونه های قبلی نخواهد داشت، البته تنها در این تصویر نمای پشتی تبلت Iconia One 8 2018 ایسر مشخص است. در پایین و سمت راست این دستگاه بلندگو و در بخش بالای آن جک 3.5 میلی‌متری صدا قرار دارد.

به علت مشاهده این محصول در اف سی سی احتمال رونمایی از آن در آینده نزدیک وجود دارد.

ارسال نظر