ایسر در ماه ژانویه گوشی Liquid X2 را عرضه خواهد کرد

کمپانی ایسر در ماه آوریل سال 2015 به طور رسمی از گوشی هوشمند Liquid X2 خود رونمایی کرد، اما هیچ‌گونه اطلاعات در رابطه با زمان عرضه‌ی رسمی این محصول ارائه نکرده بود.

ایسر در ماه ژانویه گوشی Liquid X2 را عرضه خواهد کرد

اما هم اکنون و بر اساس تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، به نظر می‌رسد که ایسر قصد دارد که این گوشی هوشمند را از ماه ژانویه‌ی سال 2016 روانه‌ی بازار کند.

به گزارش کلیک ، بر اساس اطلاعاتی که از سوی منابع مالزیایی ارائه شده، کمپانی ایسر هم به طور رسمی خبر عرضه‌ی گوشی هوشمند Liquid X2 از ماه ژانویه‌ی سال 2016 را به تایید رسانده است. این کمپانی رسما اعلام کرده که عرضه‌ی این گوشی هوشمند از ماه اول سال 2016 در بازارهای آسیایی آغاز می‌شود.

1 به طور کلی سبک طراحی گوشی هوشمند Liquid X2 ایسر تا حد زیادی شبیه به سری محصولات اکسپریا سونی است. این گوشی هوشمند محصولی بالا رده نبوده و خصوصیات و ویژگی‌های یک گوشی هوشمند میان رده را به همراه دارد. جالب است بدانید که Liquid X2 ایسر قابلیت پشتیبانی همزمان از سه سیم کارت را ارائه می‌کند.

گوشی هوشمند لیکویید ایکس ایسر از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسلی تشکیل شده و دوربین اصلی آن سنسوری 13 مگاپیکسلی را به همراه دارد. باتری به کار گرفته شده در این محصول ظرفیتی معادل با 4000 میلی آمپر ساعت را ارائه کرده و رم آن 3 گیگابایتی است. سیستم رو چیپی (SoC) که شرکت ایسر در این گوشی هوشمند از آن بهره گرفته، یک سیستم روی یک چیپ 64 بیتی و دربرگیرنده‌ی پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای خواهد بود که متاسفانه به نام دقیق آن اشاره‌ای نشده است. گوشی هوشمند لیکویید ایکس کمپانی ایسر به طور پیش فرض از حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی بهره‌مند بوده و فیلیپ کاور اختصاصی نیز برای آن طراحی شده است که در تصاویر ضمیمه شده در طول مقاله به وضوح آن را مشاهده می‌کنید. متاسفانه هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با قیمت دقیق این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

2

منبع: phonearena

ارسال نظر