آچارفرانسه، اتفاق خوب این روزهای استارتاپ های ایرانی

رسانه کلیک - آچارفرانسه برای این آمده که دغدغه کارهای خانه را از شما بگیرد. به جای اینکه از در و همسایه سراغ نیروی نظافتچی مطمئن یا لوله‌کش و الکتریکی ماهر را بگیرید، تمام خدمات منزل فقط با چند کلیک در اختیار شماست.

آچارفرانسه، اتفاق خوب این روزهای استارتاپ های ایرانی

زمانه مدرن سبک زندگی مدرن می‌خواهد. بسیاری از کارهایی که در گذشته به سختی انجام می‌شد، حالا به راحتی صورت می‌پذیرد. برعکس، در بسیاری از مواقع هم نحوه‌ی انجام کارها عوض شده است. یکی از کارهای پر دردسر این روزها انجام کارهای مربوط به خانه است؛ از نظافت و پذیرایی گرفته تا تعمیر و بازسازی. در این روزها که ترافیک و فشار کار امان همه را بریده، در بسیاری از خانه‌ها گاه تعویض یک شیر آب که چکه می‌کند یا لامپی که سوخته، سرویس کولر در فصل گرم، رسیدگی به گیاهانی که حالشان خوب نیست یا نظافت منزل، روزها طول می‌کشد.

علاوه بر وب‌سایت www.achareh.ir که از سال گذشته به ثبت سفارش مشتریان پرداخته، این روزها از اپلیکیشن آچارفرانسه هم رونمایی شده است. برای سفارش انواع خدمات منزل، شما هم می‌توانید در وب‌سایت ثبت‌نام کنید. اگر گوشی هوشمند اندرویدی دارید، با نصب اپلیکیشن این کار را انجام دهید. این اپلیکیشن، ثبت سفارش را از حالت قبلی بسیار راحت‌تر و سریع‌تر کرده است و از لینک https://cafebazaar.ir/app/com.sanags.a4f3client/?l=fa قابل نصب و دانلود می‌باشد.

ارسال نظر