اطلاعات تکمیلی از گوشی های تازه رونمایی شده هواوی

شرکت Huawei تلفن های Honor Note 8 و Honor Note 5 را در چین به نمایش گذاشت

اطلاعات تکمیلی از گوشی های تازه رونمایی شده هواوی

به گزارش کلیک، روز گذشته، شرکت هواوی در نمایشگاهی در پکن از آخرین محصولات سری آنر خود رونمایی کرده است. این شرکت در این نمایشگاه دو تلفن هوشمند معرفی کرده که اولی Honor Note 8 با صفحه نمایش عظیم ۶٫۶ اینچی و دیگری Honor 5 تازه وارد می باشد.

سری آنر تلفن های هوشمند هواوی تا کنون سر و صدای زیادی در بازار ها ایجاد کرده است ، چرا که مشخصه ها و قابلیت های بسیار بالا و قیمت های بسیار خوبی دارد. کمی پیشتر در سال جاری تلفن های هوشمند پیشرفته honor V 8 و Honor 8 از سوی این شرکت به بازار عرضه شده بود. این دوربین ها با دو دوربین عقب و سخت افزار های پیشرفته و به روز، تولید شده اند. Honor Note 8 نیز که پیش از این شایعه شده بود که با نام Max Honor V8 به بازار خواهد آمد نیز به نوبه خود از ویژگی های بسیار پیشرفته ای برخوردار است.

huawei-honor-note-8-launch-2-1

فبلت های جدید نیز که پردازنده های HiSilicon Kirin 955 SoC دارند به RAM های ۴GB و Mali-T880 MP4 GPU برای تقویت عملکرد خود مجهز اند. دیگر ویژگیها شامل ۳۲/۶۴/۱۲۸ GB حافظه داخلی، ۱۳MP/8MP دوربین های جلو و عقب و در نهایت حسگر های اثر انگشت می باشد. به طور حتم، ویژگی قابل ملاحظه این وسیله ،صفحه نمایش بزرگ ۶٫۶ اینچی ای است که ، با وضوح تصاویر Quad HD همراه است.

هواوی اطمینان داده که صفحه نمایش بزرگش توان مصرفی را فقط در چند ساعت از میان نخواهد برد ، چرا که این دستگاه ها را به باطری های ۴۵۰۰mAh مجهز کرده است. این باطری ها به راحتی به شما امکان استفاده در یک روز را می دهند. تلفن های Honor Note 8 با سیستم عامل های Android 6.6 Marshmallow به همراه آخرین نسخه های EMUI 4.1 کار می کنند. تلفن های هوشمند honor 5 این شرکت با صفحه نمایش ۵ اینچی و ۷۲۰p به بازار عرضه شده و پردازنده های MediaTek MT6735P 64-bit Quad Core دارند. این تلفن های هوشمند از حافظه RAM 2G و Mali-T720 GPU بهره می برد. حافظه های داخلی ۱۶G و دوربین های عقب و جلو ۸MP/2MP ، یک باطری ۲۲۰۰mAh و در نهایت سیستم عامل اندروید ۵٫۱ Lollipop نیز از دیگر ویژگی های این گوشی است.

در رابطه با قیمت honor Note 8 باید گفت که مدل های ۳۲G حدود ۳۴۵ دلار ، مدل های ۶۴GB نیز حدود ۳۷۵ دلار و مدل های ۱۲۸GB نیز به قیمت ۴۲۰ دلار عرضه می شود. در همین حال تلفن های هوشمند honor 5 نیز به ۹۰ دلار قیمت گذاری شده است. هواوی سفارش هایی از ۹ آگوست در چین از طریق چندین وبسایت دریافت کرده است اما هنوز سخنی در رابطه با حضور این محصولات در بازار های بین الملل به میان نیاورده است.

ارسال نظر