ابتکار هوشمندانه آدیداس در انتخاب بهترین کفش برای کاربران

اخیرا شرکت آدیداس فروشگاه بزرگ لوازم ورزشی را در نیویورک افتتاح کرده است که در آن مشتریان می توانند با استفاده از سیستم های فناوری پوشیدنی و واقعیت مجازی مناسب ترین و بهترین کفش را برای خود انتخاب کنند.

ابتکار هوشمندانه آدیداس در انتخاب بهترین کفش برای کاربران

به گزارش کلیک ، این تولید کننده آلمانی فضای فروشگاه خود را پر از فناوری های مختلف کرده است و با استفاده از سیستم هوشمند مناسب ترین کفش را به مشتری پیشنهاد می دهد.

آدیداس بعد از آن که برند نایک شعبه هوشمند خود را افتتاح کردتمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند در این زمینه با او به رقابت بپردازد. این موضوع باعث افتتاح این فروشگاه هوشمند در ۴ طبقه شد.

استفاده از فناوری ران جنی

از جالب ترین ابزارهای این فضا ران جنی است. سیستمی که با استفاده از دو حسگر و یک برنامه آیپد تحلیلی سریع را در اختیار مشتری قرار می دهد. هدف این برنامه کمک به مشتری برای خرید بهترین و مناسب ترین کفش براساس اطلاعاتی است که طی یک فرایند دو آزمایشی در فروشگاه صورت می گیرد.

پاد های ران جنی به کفش فرد متصل می شوند و مشتری باید حداقل ۴۶ گام بلند بردارد. بعد سیستم مشخص می کند گام های فرد چه درجه و زاویه ای دارد و آیا امکان غلتیدن پای فرد وجود دارد یا خیر.

ران جنی براساس استقامت و ثبات به مشتری کفش مطلوب را پیشنهاد می کند. نکته جالب توجه این است که اگر حتی مشتری کفشی از فروشگاه نخرد، آدیداس نتیجه تحلیل آزمایش ران جنی را برای او ارسال می کند.

استفاده از فناوری پوشیدنی در انتخاب کفش

واقعیت مجازی در فروشگاه ورزشی

در سال ۲۰۱۶ مردم دنیا علاقه خود را به واقعیت مجازی نشان دادند. در همین راستا آدیداس نیز یک ویدئوی ۳۶۰ درجه با حضور جیمز هاردن، قهرمان NBA طراحی کرده است که با استفاده از هدست واقعیت مجازی می توان هاردن را مشاهده کرد. این ابزار رویدادی را برای مشتری تعریف می کند.

استفاده از فناوری پوشیدنی در انتخاب کفش

صفحات لمسی و اسکن سه بعدی کتانی

در تمام فروشگاه صفحات نمایش لمسی بزرگی قرار دارد که اسکن های سه بعدی از کفش ها را نشان می دهد. از این صفحات می توان برای معرفی جزییات محصولات و نظرات و رتبه بندی استفاده کرد.

فناوری می اولترا برای شخصی سازی کتانی

این فناوری مخصوص طرفداران پر و پا قرص کفش کتانی است. برای نخستین بار آدیداس به مشتریان اجازه می دهد با استفاده از این برنامه جدید ترین کتانی این برند را برای خود شخصی سازی کنند. برای شخصی سازی کتانی نیاز به عملیات سختی نیست تنها با چند دقیقه وقت گذاشتن مشتری می تواند این کار را انجام دهد.

انتخاب رنگ برای قسمت های مختلف پاشنه، رویه و کناره کفش با خود مشتری است. بعد از انتخاب و تصمیم گرفتن در این مورد باید مبلغ ۲۶۵ دلار بپردازد. بعد از این هست که کفش سفارش داده شده خود را می تواند۳ تا ۵ هفته بعد درب منزل خود دریافت کند.

استفاده از فناوری پوشیدنی در انتخاب کفش

استفاده از فناوری سام برای خرید مطمئن

فناوری سام امکان دیگری است که مشتریان می تواند از آن برای خرید مطمئن استفاده کنند. ‌این فناوری در آیپد فعال می شود. آدیداس این فناوری را برای فروشگاه های خود اختراع کرده و به کارمندان و مشتریان اجازه می دهد ارتباط بهتری با هم داشته باشند.

برای نمونه اگر فردی بخواهد کتانی بخرد که در انبار فروشگاه موجود نیست سیستم سام مدل مورد نظر را در فروشگاه های دیگر آدیداس جستجو می کند. با این سیستم همچنین می توان از فروشگاه های آنلاین آدیداس خرید کرد.

استفاده از فناوری پوشیدنی در انتخاب کفش

ارسال نظر