تماشا کنید؛ بهبود عکس های سلفی توسط اپلیکیشن کمپانی ادوبی

کمپانی ادوبی در حال بررسی طرحی است که به وسیله یک اپلیکیشن هوشمند، هنگام عکاسی سلفی، کاربر بتواند به راحتی عکس سلفی خود را به یک عکس حرفه ای تبدیل کند.

تماشا کنید؛ بهبود عکس های سلفی توسط اپلیکیشن کمپانی ادوبی

به گزارش کلیک ، عکاسی سلفی، یکی از انواع عکاسی است که این روز ها بسیار باب شده است. در عکاسی سلفی به دلیل نزدیک بودن دوربین به کاربر، زاویه عکس دچار انحرافاتی می شود و ممکن است در برخی موارد هنگام عکاسی، صورت فردی که در قسمت جلویی کادر ایستاده است از حالت طبیعی خارج شود و دفرمه شود.

کمپانی ادوبی در وب سایت خود ویدئویی را به اشتراک گذاشته است که در این ویدئو از ایده جدید خود برای طراحی هوش مصنوعی صحبت کرده است که در آن کاربر به راحتی می تواند عکس سلفی خود را به یک عکس حرفه ای تبدیل کند.

در این برنامه روند کار به این صورت است که ابتدا کاربر از خود یک عکس سلفی معمولی می گیرد و سپس عکس را بررسی می کند. در وهله اول با استفاده از نقاط پیش فرض بر روی صورت می تواند زاویه صورت را در برخی از جهات که غیر طبیعی است تغییر دهد و بعد از این مرحله می تواند به ویرایش بسیار حرفه ای تر عکس خود بپردازد.

یکی از حالت های این برنامه حالت بوکه و عمق میدان است که این حالت در عکاسی پرتره آیفون ۷ پلاس به صورت پیش فرض قرار دارد.

یکی دیگر از قابلیت های عکاسی با این نرم افزار اضافه کردن حالت های مختلف به عکس است، شما می توانید یک عکس را در مرورگر خود انتخاب کنید و سپس به وسیله منو خاص که این اپلیکیشن در گوشی هوشمند ایجاد می کند حالت عکس انتخابی را به عکس مورد نظر خود اعمال کنید. کمپانی ادوبی اعلام کرده است که این اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند ارائه خواهد شد و به عکاسان تازه کار کمک می کند تا بهتر عکاسی کنند.

ارسال نظر