خدمات انبوه Adobe Revel از راه خواهند رسید

هنگامی که شرکت ادوبی شروع به راه اندازی بخش گسترده ای از Cloud Creative کرد، در 23 فوریه 2016 طرفداران نرم افزار Adobe Revel بیشتر شدند و نامه هایی به سوی اشتراک های موجود Revel در طول 24 ساعت گذشته روانه شد.

خدمات انبوه Adobe Revel از راه خواهند رسید

در حقیقت، از پیش این واقعه انتظار می رفت.

به گزارش کلیک ،نرم افزار Adobe Carousel در پاییز سال 2011 راه اندازی شد. نرم افزار ادوبی توانایی های سرویس را گسترش داد و آن را با نرم افزار ویرایش عکس مخاطبانش Adobe Photoshop Elements ادغام کرد. در هر ماه با پرداخت 6 دلار (4 پوند، قیمت گذاری دلار استرالیا دیگر در این لیست ظاهر نمی شود) شما منبعی نامحدود خواهید داشت و جالب توجه اینکه می تواند به صورت اتوماتیک با نسخه هایی که وضوح تصویر کامل دارند با عکس هایی که در مقابل صفحه نمایش یا ابزارهای موبایل است همگام شود. این خدمات رسانی بزرگی نبوده اما می توانست نیاز مردمی که به آن نیاز دارند را برآورده کند.

و نکته دیگر اینکه ، این جایگزینی موظف است بسیاری از مردم را در نظر بگیرد. نرم افزار ادوبی مردم را تشویق می کند تا به برنامه عکسبرداری کریئیتیو کلود سر بزنند و به جای اینکه هر ماه با پرداخت 10 دلار ، 20 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را نگه دارند از برنامه رایگان CC که تنها 2 گیگابایت از فضای ذخیره سازی شما را محدود می کند، استفاده کنند.

کاربران Photoshop Elements ادغام مستقیم را از دست می دهند و مشکل ساز تر اینکه کریئیتیو کلود به صورت خودکار با فایل هایی که با وضوح تصویر کامل با برنامه لایت‌روم موبایل کار می کند همگام نیست، و این انتقال برای افرادی که صرفا واژه " نامحدود" را به کار می برند چندان آسان به نظر نمی رسد. برنامه ادوبی هیچ ابزاری را برای وارد کردن مستقیم فایل ها پیشنهاد نکرده است.

فقط فایل هایی که هنوز بر روی ابزار موبایل وجود دارند می توانند مستقیما به برنامه لایت‌روم موبایل انتقال یابند. در غیر این صورت شما باید همه آنها را دانلود کنید و آنها را به صفحه نمایش لایت‌روم منتقل کنید. به همین دلیل، اگر می خواهید از لایت‌روم استفاده کنید، از طریق Photoshop Elements به آنجا بروید و به آنجا بپیوندید.

یکی از کارمندان نرم افزار ادوبی در فروم المنتس می گوید: نرم افزار ادوبی قصد دارد تا ذخیره انبوهی برای عکس های اصلی در آینده با برنامه عکسبرداری کریئیتیو کلود فراهم کند. این همان چیزی است که به دنبالش می گردد و آیا محصولات مصرف کنندگان elements که با هدف قیمت پایین گره خورده است به فروش خواهد رفت و یا حتی بدتر به یک اشتراک جدید مصرف کنندگان تبدیل خواهد شد؟

از طرف دیگر ، واقعا برای نرم افزار ادوبی معنی ندارد که 2 سرویس انبوه داشته باشد که اساسا عملکردی یکسان دارند. برنامه عکسبرداری cc جایگزین مناسبی برای بسیاری از مردم نیست. اگر شما المان ها را به کار می برید این شانس را ندارید تا لایت‌روم یا فتوشاپ را انتخاب کنید، گرچه ادوبی برای این نارضایتی یک دوره یکساله رایگان قرار داده است.

منبع : Cnet

ارسال نظر