AeroMobil هفته آینده از اتومبیل پرنده تولید انبوه رونمایی می کند

شرکت AeroMobil که یک کمپانی اهل اسلواکی بوده، قصد دارد در هفته آینده اولین اتومبیل پرنده تولیده انبوه خود را رونمایی می‌کند. این اتومبیل در جریان Top Marques موناکو که ۲۰ آوریل برگزار می شود رونمایی خواهد شد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت کلیک همراه باشید.

AeroMobil هفته آینده از اتومبیل پرنده تولید انبوه رونمایی می کند

اطلاعات کاملی از اتومبیل پرنده AeroMobil در دست نیست تا به آن پرداخت اما این طور که پیداست با یک محصول قابل توجه از برند موردبحث رو به رو هستیم. اطلاعات کافی را در رویداد Top Marques موناکو خواهیم شنید.

احتمال اتومبیل مورد اشاره به سبک VTOL یا خودرو انیمیشن Jetsons عمود پرواز خواهد بود که بعید است AeroMobil چنین اتومبیلی را معرفی کند. اگر اتومبیل به شکلی باشد که در دو حالت هواپیما و اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان آن را در خانه خود نگهداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. به شکلی که بتوان با رفتن به یک فرودگاه از قابلیت پرواز محصول جدید AeroMobil بهره گیرید. چنین اتومبیل پرنده ای از دو حالت کاربری زمینی و هوایی بهره می‌برد که باید از قوانین هوایی و راهنمایی و رانندگی پیروی نماید، در غیر این صورت حق کاربری نخواهد داشت.

در شکل زمینی حالتی همچون اتومبیل و هواپیما دارد به شکلی که طراحی شبیه به هواپیما را در نگاه اولیه می‌توان مشاهده کرد و شامل چهار چرخ می‌شود. احتمالا در حالت پرواز شاهد بسته شدن چرخ‌ها همانند یک هواپیما باشیم اما به نظر می‌رسد با یک مدل دیگری رو به رو باشیم. اگر نسخه تولیدی همانند نسخه اولیه یا AeroMobil 3.0 prototype باشد، باید در فضای داخلی طراحی همانند هواپیما را شاهد باشیم که قطعا کنترل آن را دشوار می‌کند. هنگامی که اتومبیل Aeromobil به فرودگاهی می‌رسد با انجام تنظیماتی می‌توان آن را برای پرواز آماده ساخت. حالتی همچون یک هواپیما که مدت زمانی را برای گرفتن اوج حرکت کرده و سپس پرواز می‌کند.

برخلاف خودروهای دیگر، طراحی محصول Aeromobil متفاوت بوده و نباید آن را شبیه به دیگر خودروها دانست. به هر حال برای پرواز به قطع یقین نیازمند خلبان ماهری خواهید بود و نخواهید توانست به آسانی پس از حرکتی این اتومبیل را به پرواز درآورید.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا ۲۰ آوریل و رویداد مورد اشاره منتظر بود.

منبع: newatlas

ارسال نظر