معرفی: جدیدترین فلش مموری‌های اپیسر: AH13A و AH15A

کلیک - کمپانی اپیسر فلش مموری جدید در مدل‌های AH13A-AH15A را به بازار عرضه نمود. نگاهی خواهیم داشت به این دو محصول جدید شرکت اپیسر.

معرفی: جدیدترین فلش مموری‌های اپیسر: AH13A و AH15A

این محصول دارای گیره فلزی است که با یک دست باز و بسته می‌شود . همچنین بدنه ساخته‌شده تمام فلزی آن، این محصولات را در برابر ضربه، آب، و گردوغبار محافظت می‌نماید که در نهایت منجر به حفاظت اطلاعات شما در داخل این فلش مموری می‌شود .

طراحی منحصربه‌فرد گیره‌ای

فلش مموری AH 13 A-AH 15 A که با بدنه براق و گیره تعبیه‌شده برای حمل راحت طراحی شده است، تنها با فشار دادن گیره محصول توسط یک دست می‌توان آن را به هر جاسوئیچی یا لوازم جانبی آویزان کرد. طول بدنه این محصول به‌ صورت ارگونومیک ساخته‌شده که باز و بسته کردن گیره را آسان کرده است.

طراحی بدنه فلزی و تکنولوژی COB محافظت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد

این محصول دارای بدنه فلزی است که AH 13 A در رنگ نقره‌ای براق و AH 15 A در رنگ دودی براق را از هم متمایز نموده و همچنین قابلیت ضدضربه به آن داده شده است. تکنولوژی COB مقاومت این فلش مموری ها را در برابر آب و گردوغبار تضمین می‌کند و این اطمینان را برای حفاظت از اطلاعات کاربران ایجاد می‌کند .

سرعت انتقال بالا و ظرفیت حداکثر تا ۱۲۸ G

AH 15 A فلش مموری USB ۳٫۱ نسل اول سرعت انتقال بالایی ارائه می‌کند که به‌طور مؤثر فرایند خواندن/نوشتن را کوتاه می‌نماید . AH 13 A فلش مموری USB ۲٫۰ سازگاری عالی دارد. هر دو مدل دارای ظرفیت ۸ G, 16 G, ۳۲ G.64G هستند، و ظرفیت ۱۲۸ G فقط در مدل AH 15 A عرضه شده است که توانایی نگه‌داری ۳۳ ، ۰۰۰ عکس، ۳۰ ، ۰۰۰ موزیک ، و یا ۳۰ ساعت ویدئو با رزولوشن بالا را دارد.

ارسال نظر