Airpeak ، تجارت Drone کمپانی سونی برای حمایت از فیلم‌سازان

رسانه کلیک - سونی قصد دارد با همکاری بعضی سازندگان Drone ، تجارتی را با نام Airpeak راه بیاندازد که به فیلم‌سازان و ولاگرهای مستقل برای تحقق بخشیدن به ایده‌های خلاقانه خود کمک کند.

Airpeak ، تجارت Drone کمپانی سونی برای حمایت از فیلم‌سازان

سونی به دنبال تصاحب سهم بیشتری از بازار هواپیماهای بدون سرنشین Drone است. امروز این غول ژاپنی دنیای تکنولوژی از پروژه‌ای به نام Airpeak رونمایی کرد که براساس اعلامیه مطبوعاتی رمزآلود این کمپانی از خلاقیت فیلم‌سازان تا حد ممکن حمایت می‌کند. این طور به نظر می‌رسد که سونی می‌خواهد با سازندگان هواپیماهای بدون سرنشین متمرکز بر بازار مصرف‌کنندگان مانند DJI ،Parrot، و Skydio همکاری کند. این موضوع با توجه به تخصص سونی در بازار دوربین‌های بدون آینه جمع و جور و تمام قاب کاملا توجیه‌پذیر است. اگر یک فیلم‌ساز مستقل و یا یک ولاگر هستید که پیش‌تر هم از Sony Gear استفاده می‌کردید، ممکن است اکنون ایده استفاده از یک پهپاد با فناوری مشابه وسوسه کننده به‌نظر برسد. اگر هیچ چیز ویژگی مثبت دیگری نباشد، حداقل رنگ‌آمیزی و ترکیب تصاویر آسان‌تر خواهد شد.

در این اعلامیه مطبوعاتی، هرچند سونی به این نکته اشاره می‌کند که چگونه هواپیماهای بدون سرنشین منجر به کارایی گردش کار و صرفه جویی در انرژی در بخش صنایع شده‌اند. اما در ادامه اظهار می‌کند که: "سونی برند" Airpeak "را ایجاد کرده است تا آرزوی خود را برای کمک به تکامل بیشتر و ایجاد ارزش بی‌سابقه از طریق فناوری تصویربرداری یا سنجش مشابه فناوری های 3R (واقعیت ، زمان واقعی و از راه دور) در بازار هواپیماهای بدون سرنشین منعکس کند. " بنابراین آیا باید این تجارت را یک تجارت مبتنی بر مصرف کننده دانست یا سازمانی است؟ ما امیدواریم که مبتنی بر مصرف کننده باشد. این شرکت در حال حاضر Aerosense - یک همکاری هواپیماهای بدون سرنشین متمرکز بر تجارت با ZMP - را دارد که در زمینه نقشه برداری، ثبت وقایع زنده و ایجاد نقشه از تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین تخصص دارد.

نفوذ در بازار هواپیماهای بدون سرنشین برای مصرف‌کنندگان خرد بسیار دشوار است. GoPro تصور می‌کرد که می تواند DJI را در سال 2016 وارد بازار کند ، اما کواد کوپتر Karma این کمپانی تبدیل به یک شکست تجاری شد. اما این بار اوضاع کمی متفاوت است. DJI درگیر محدودیت‌های روزافزون دولت ایالات متحده نسبت به فناوری ساخت چین شده است. بنابراین، ممکن است سونی به عنوان یک شرکت ژاپنی در غرب مورد علاقه باشد. هرچند که هنوز هم این شرکت‌ها باید با همه‌گیری ویروس کرونا مبارزه کنند، که باعث شده سفر و تمایل برای فیلم‌برداری با هواپیمای بدون سرنشین پرواز کنند برای مردم دشوارتر شده است. هرچند ما امیدوارم اوضاع در بهار 2021، زمانی که سونی قصد دارد به طور رسمی تجارت Airpeak خود را آغاز کند، بهتر شده باشد.

ارسال نظر