احتمال ساخت نسخه بعدی Alan Wake توسط رئیس بخش Xbox تایید شد

سال میلادی 2015 به اتمام رسید و رئیس بخش ایکس باکس کمپانی بزرگ مایکروسافت، آقای فیل اسپنسر، به تازگی سال جدید میلادی را با پاسخ دادن به سوال کاربران وطرفداران شروع کرد! مدتی پیش آقای فیل اسپنسر در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر به سوالات برخی از طرفداران و کاربران پاسخ داد و از برنامه های سال 2016 کمپانی مایکروسافت و بخش ایکس باکس صحبت کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

احتمال ساخت نسخه بعدی Alan Wake توسط رئیس بخش Xbox تایید شد

مدتی پیش آقای فیل اسپنسر در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر به سوالات برخی از طرفداران و کاربران پاسخ داد و از برنامه های سال 2016 کمپانی مایکروسافت و بخش ایکس باکس صحبت کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

در میان همه سوالات، برخی از سوالات در خصوص آینده بازی های کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360، آینده بازی فوق العاده و محبوب Alan Wake و تکنولوژی Streaming کنسول ایکس باکس 360 پرسیده شد که آقای فیل اسپنسر به این سوالات پاسخ داد.

  • برنامه بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت در سال 2016 و IP های جدید:

در پاسخ به سوال کاربر @DigitalBiscuit: بدون شک بی نظیر خواهد بود. بازی ها و IP های جدید و زیادی در سال 2016 منتشر خواهیم کرد و این یک چالش خوبی برای ساخت IP های جدید و موفق خواهد بود.

- Phil Spencer (@XboxP3) January 2, 2016

  • امکان عرضه نسخه های Limited Edition براى IP هاى جدید

در پاسخ به سوال کاربر @iamironwolf: ما تمامی ورژن های هر بازی را قفل نکرده ایم و ما می دانیم که کاربران و گیمرها علاقه زیادی به ورژن های Limited Edition بازی ها دارند. ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

- Phil Spencer (@XboxP3) January 2, 2016

  • Streaming کنسول ایکس باکس 360 | به این زودی ها خبری از Streaming این کنسول نیست!

در پاسخ به سوال کاربر @seancapri: خیلی متاسفیم! در حال حاضر این اقدام در برنامه بخش ایکس باکس وجود ندارد و هنوز برنامه ای برای توسعه این کار نداریم.

- Phil Spencer (@XboxP3) January 2, 2016

  • احتمال عرضه نسخه بعدی بازی Alan Wake 2 | ساخت این بازی به این زودی شروع نخواهد شد

در پاسخ به سوال کاربر @EnderRising: هم اکنون تمرکز بخش ایکس باکس و استودیوی Remedy Games بر روی بازی Quantim Break است. من مطمئن هستم که بعد از اتمام این پروژه در خصوص نسخه بعدی بازی Alan Wake صحبت خواهیم کرد.

- Phil Spencer (@XboxP3) January 2, 2016

  • سال میلادی نو مبارک

سال میلادی 2016 خوب و ایمنی را برای شما طرفداران و کاربران آرزو می کنم. ما در سال 2016 نیز با همه شما هم سفر خواهیم بود.

- Phil Spencer (@XboxP3) December 31, 2015

عنوان بی نظیر Alan Wake که یکی از شاهکار های استودیوی Remedy Games محسوب می شود، در تاریخ 14 می سال 2010 به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد. داستان بازی Alan Wake مربوط به یک نویسنده مشهور به نام Alan است. Alan یکی از نویسندگان مشهور جهان است. به تازگی او دچار کابوس های وحشت ناکی شده است و به همین خاطر مدت هاست که اثری از خود را به چاپ نرسانده است. به همین منظور، وی تصمیم می گیرد که به همراه همسر خود به یک مسافرت برود تا از این کابوس ها نجات یابد. در طول این مسافرت تمامی کابوس هایی که الن در گذشته داشته برای وی به حقیقت می رسد و الن در جنگل های تاریک و ترسناک و مه الود باید جان خود را نجات دهد.

در پایان دیدگاه شما در خصوص صحبت های آقای فیل اسپنسر چیست؟ به نظر شما نسخه دوم بازی Alan Wake در چه تاریخ رونمایی و عرضه خواهد شد؟ داستان نسخه بعدی بازی Alan Wake چه خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر