نام تجاری Alan Wake’s Return به ثبت رسید

همان طور که اطلاع دارید، استودیوی نامدار رمدی اینترتیمنت در حال حاضر مشغول جمع بندی ساخت بازی بی نظیر و مورد انتظار Quantum Break است که بزودی این عنوان، در ماه آپریل برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه های شخصی متبنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 10 عرضه می شود. پس از انتشار این بازی، قطعا فعالیت استودیوی Remedy Entertainment به پایان نخواهد رسید و این استودیو ساخت یک بازی جدیدی را آغاز خواهد کرد. حال این بازی ویدیویی چه می تواند باشد؟ نسخه بعدی بازی Alan Wake؟ استودیوی رمدی اینترتیمنت بارها و بارها خبرهایی را از نسخه دوم بازی پرطرفدار الن ویک منتشر کرد و ما یقین داریم که در آینده، نسخه بعدی و جدید این فرانچایز عرضه خواهد شد. اخیرا این استودیو نام تجاری ای را با نام Alan Wake’s Return به صورت رسمی به ثبت رسانده است که هنوز جزئیات این اقدام مشخص نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نام تجاری Alan Wake’s Return به ثبت رسید

در ماه آپریل برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه های شخصی متبنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 10 عرضه می شود. پس از انتشار این بازی، قطعا فعالیت استودیوی Remedy Entertainment به پایان نخواهد رسید و این استودیو ساخت یک بازی جدیدی را آغاز خواهد کرد. حال این بازی ویدیویی چه می تواند باشد؟ نسخه بعدی بازی Alan Wake؟ استودیوی رمدی اینترتیمنت بارها و بارها خبرهایی را از نسخه دوم بازی پرطرفدار الن ویک منتشر کرد و ما یقین داریم که در آینده، نسخه بعدی و جدید این فرانچایز عرضه خواهد شد. اخیرا این استودیو نام تجاری ای را با نام Alan Wake's Return به صورت رسمی به ثبت رسانده است که هنوز جزئیات این اقدام مشخص نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش استودیوی رمدی اینترتیمنت در دیتابیس اتحادیه اروپا، نام تجاری جدیدی به نام Alan Wake's Return ثبت کرده است. همان طور که اطلاع دارید، برای انتشار یک بازی ویدیویی، سازندگان ابتدا باید نام تجاری بازی مربوطه را در دیتابیس های اروپا و یا ایالات متحده آمریکا به ثبت برسانند و سپس اقدام به ساخت و انتشار بازی کنند. در زیر می توانید تصویر گرفته از ثبت نام تجاری Alan Wake's Return توسط استودیوی Remedy Entertainment را مشاهده کنید.

untitledbtsh0

هنوز نمی توانیم از روی نام تجاری Alan Wake's Return در خصوص انتشار بازی جدید و نسخه بعدی فرانچایز الن ویک نظر بدهیم چرا که هیچ چیزی مشخص نیست. اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی Alan Wake هستید، بهتر است بدانید که مدتی پیش آقای سم لیک، یکی از مدیران استودیوی رمدی اینترتیمنت، به صورت رسمی اعلام کرد که در حال جمع آوری ایده های جالبی برای ساخت نسخه بعدی بازی الن ویک می باشند. همچنین آقای فیل اسپینر در آغاز سال میلادی جاری، در شبکه اجتماعی توییتر برخی از سوالات کاربران کنسول ایکس باکس را پاسخ داد که در یکی از سوالات، به نسخه بعدی بازی الن ویک اشاره شده بودیم. ایشان در پاسخ به سوال مذکور اعلام کرد که پس از انتشار بازی Quantim Break، حتما درمورد نسخه بعدی فرانچایز Alan Wake صحبت خواهد کرد.

در هر صورت باید تا تاریخ ۵ آپریل سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ صبر کنیم چرا که در این روز بازی Quantim Break برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی ویندوز 10 عرضه می شود. پس از انتشار این بازی، قطعا استودیوی Remedy Entertainment از برنامه های بعدی خود صحبت خواهد کرد و بر اساس پیش بنینی ها، این برنامه ها در خصوص نسخه بعدی بازی الن ویک خواهد بود.

عنوان بی نظیر Alan Wake، شاهکار استودیوی Remedy Games و بازی های نسل هفتم، در تاریخ ۱۴ می سال ۲۰۱۰ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. داستان بازی Alan Wake مربوط به یک نویسنده مشهور به نام Alan است که شهرت جهانی دارد و بیشتر انسان ها وی را می شناسند! Alan به تازگی دچار کابوس های وحشتناکی شده و به همین خاطر مدت هاست که اثری از خود را به چاپ نرسانده است. به همین منظور، وی تصمیم می گیرد که به همراه همسر خود به یک مسافرت طولانی مدت برود تا از این کابوس ها رهایی یافته و حال روز زندگی اش به روز های اول باز گردد. در طول این مسافرت تمامی کابوس هایی که الن در گذشته داشته برای وی به حقیقت می رسد و الن در جنگل های تاریک و ترسناک و مه الود باید جان خود را نجات دهد.

شایان به ذکر است که بازی Alan Wak American's Nightmare هم اکنون به کمک قابلیت backward compatible برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس می باشد. در صورتی که این بازی را در گذشته برای کنسول ایکس باکس 360 خریداری کرده باشید، هم اکنون می توانید به صورت رایگان آن را در کنسول ایکس باکس وان تجربه کنید. در غیر این صورت باید این عنوان را خریداری کنید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در خصوص ثبت نام تجاری Alan Wake's Return چیست؟ به نظر شما نام نسخه بعدی بازی الن ویک، Alan Wake's Return خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Dualshockers

ارسال نظر