آغاز عرضه گوشی مقاوم و ضد آب GO PLAY آلکاتل با قیمت ۲۰۰ دلار

کمپانی آلکاتل عرضه گوشی هوشمند GO PLAY خود را با قیمت ۲۰۰ دلار و به همراه یک کیس رایگان آغاز کرد. این گوشی هوشمند از طراحی ضد آب و بسیار مقاومی بهره‌مند است.

آغاز عرضه گوشی مقاوم و ضد آب GO PLAY آلکاتل با قیمت ۲۰۰ دلار

کمپانی آلکاتل در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ به طور رسمی گوشی هوشمند جدیدی با نام Alcatel Go Play را معرفی کرد. این گوشی هوشمند از طراحی متفاوتی بهره می‌برد و قابلیت‌های جالب توجه‌ای به همراه دارد، اما از نظر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری محصولات بالا رده نیست. آلکاتل هنوز عرضه این گوشی هوشمند را آغاز نکرده بود و کمتر کسی می‌دانست که قصد دارد این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار کند.

گوشی هوشمند Alcatel Go Play از استاندارد ضد آب IP67 بهره می‌برد و به شکل ضد آب طراحی شده است. این گوشی هوشمند تنها با اسم محصول ضد آب معرفی نشده و به واقع استانداردهای لازم و مطابق با IP67 را به همراه دارد. شما با استفاده از این گوشی می‌توانید در زیر آب و تا عمق ۱ متری به عکسبرداری بپردازید و این موضوع هم از جمله قابلیت‌های جالب توجه این گوشی هوشمند است.

به گزارش کلیک، هم اکنون گوشی هوشمند Alcatel Go Play با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار در سایت رسمی کمپانی آلکاتل قابل خرید است. ضمنا با پرداخت این هزینه و خرید این محصول یک قاب رایگان نیز برای شما ارسال خواهد شد. در نظر گرفتن قیمت این چنینی برای این گوشی هوشمند منجر شده که توجه بسیاری از افراد به سمت و سوی آن جلب شود و هم اکنون سفارش‌های خرید نسبتا خوبی به منظور خرید آن ثبت شود.

۱

اما بد نیست که نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری گوشی هوشمند Go Play کمپانی آلکاتل نیز بیاندازیم. همانگونه که پیش از این هم اشاره کردیم، این گوشی هوشمند محصولی رده بالا به شمار نمی‌رود. صفحه نمایش به کار گرفته شده در آن نمایشگری ۵ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بوده و تراکم پیکسلی نسبتا ناچیز ۲۹۴ پیکسل در هر اینچی را ارائه می‌کند. این گوشی به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۵٫۰ آب نبات جوبی بهره می‌برد و سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای در آن ایفای نقش می‌کند.

رم گوشی هوشمند ۲۰۰ دلاری Alcatel Go Play ظرفیت ۱ گیگابایتی داشته و حافظه داخلی آن ۸ گیگابایتی و قابل ارتقاء است. دوربین اصلی این محصول از سنسوری ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن را سنسوری ۵ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد. ضمنا باتری این محصول از نوع جداشدنی بوده و ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

نظر شما در رابطه با گوشی هوشمند Alcatel Go Play و قیمت ۲۰۰ دلاری آن چگونه است؟ دقت داشته باشید که شرکت آلکاتل تنها برای مدت زمان محدودی یک قاب یا کیس اختصاصی را به عنوان هدیه در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ضمنا این کیس در رنگ‌های متنوعی توسط کاربر قابل انتخاب خواهد بود.

منبع: androidauthority

ارسال نظر