مشخصات ویندوزفون آلکاتل آیدل پرو ۴ فاش شد

ظاهرا کمپانی آلکاتل (Alcatel) به زودی از یک ویندوزفون جدید رونمایی می‌کند که آلکاتل آیدل پرو ۴ (Alcatel Idol Pro 4) نام خواهد داشت. مشخصات فنی و تصویر مربوط به این محصول ساعاتی پیش از سوی منبع Evleaks منتشر شد.

مشخصات ویندوزفون آلکاتل آیدل پرو ۴ فاش شد

ماه گذشته شاهد انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال رونمایی کمپانی آلکاتل از یک ویندوزفون قدرتمند بودیم. بنا به گزارشاتی که در آن هنگام منتشر شده بود، گفته شد که ویندوزفون جدید آلکاتل از نظر قابلیت‌های سخت افزاری محصولی فوق‌العاده خواهد بود و به طور پیش فرض از سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت بهره‌مند می‌شود. حال شاهد فاش‌سازی اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول هستیم.

به گزارش کلیک، ظاهرا کمپانی آلکاتل به زودی از یک ویندوزفون جدید و پیشرفته با مشخصات فنی عالی رونمایی خواهد کرد. این ویندوزفون از قابلیت Continuum پشتیبانی به عمل می‌آورد و گفته شده که در واقع نسخه ویندوزی گوشی هوشمند آلکاتل آیدل ۴ اس (Alcatel Idol 4S) است. گفته شده که ویندوزفون آیدل پرو ۴ آلکاتل از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام بهره‌مند می‌شود. این موضوع در حالی است که گوشی هوشمند اندرویدی آیدل ۴ اس آلکاتل از تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام بهره می‌برد.

ظاهرا سایر خصوصیات و ویژگی‌های ویندوزفون آلکاتل آیدل پرو ۴ کاملا مشابه با گوشی هوشمند اندرویدی آیدل ۴ اس آلکاتل خواهد بود. بنابراین احتمالا این ویندوزفون از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی و نوع AMOLED و با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD بهره‌مند می‌شود. دوربین اصلی آن از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و سنسور دوربین سلفی آن احتمالا ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار داریم که این محصول حداقل از رمی ۳ گیگابایتی بهره‌مند شود و حافظه داخلی آن به طور پیش فرض ظرفیت ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی را ارائه کند. با توجه به اینکه گوشی هوشمند آلکاتل آیدل ۴ اس قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد، می‌توان پیش بینی کرد که ویندوزفون آلکاتل آیدل پرو ۴ نیز از این قابلیت پشتیبانی به عمل آورد. همچنین احتمالا باتری این گوشی ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

لازم به ذکر سات که هنوز صحت هیچ یک از اطلاعات فوق به طور رسمی از سوی خود کمپانی آلکاتل به تایید نرسیده و منبع Evleaks هم تنها تصویر مربوط به این ویندوزفون را منتشر کرده و اشاره داشته که این محصول از سیستم روی چیپ ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره‌مند می‌شود. سایر مشخصات فنی که به آن‌ها اشاره داشتیم تنها حدس و گمان‌هایی هستند که احتمال دارد در طراحی گوشی آلکاتل آیدل پرو ۴ به حقیقت بپیوندند. از آنجایی که گوشی هوشمند آلکاتل آیدل پرو ۴ یک ویندوزفون رده بالا خواه بود، احتمالا از بدنه‌ای تمام فلزی برای این گوشی استفاده می‌شود و با توجه به تصویر منتشر شده از آن می‌توان درک کرد که ضخامت بدنه این محصول بسیار باریک خواهد بود و ظرافت خاصی را ارائه می‌کند.

متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویندوزفون منتشر نشده، اما بدون تردید در آینده نزدیک شاهد ارائه اخبار و اطلاعات گسترده‌تری در رابطه با آن خواهیم بود.

منبع: mspoweruser

ارسال نظر