تبلت جدید و 130 دلاری آلکاتل روانه بازار شد!

کمپانی آلکاتل امروز از یک تبلت جدید و مقرون به صرفه رونمایی کرد. این تبلت Alcatel POP 7 LTE نام داشته و به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره می‌برد. قیمت این محصول تنها 130 دلار در نظر گرفته شده است.

تبلت جدید و 130 دلاری آلکاتل روانه بازار شد!

شرکت آلکاتل ساعاتی پیش از جدیدترین تبلت مقرون به صرفه خود رونمایی کرد. این تبلت اندرویدی و بسیار جالب از صفحه نمایشی 7 اینچی بهره‌مند بوده و Alcatel POP 7 LTE نام دارد. صفحه نمایش 7 اینچی این محصول وضوح تصویر 600 در 1024 پیکسل را ارائه می‌کند و از پوشش oleophobic بهره‌مند است. پردازنده مرکزی این تبلت چهار هسته‌ای بوده و فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتزی را به همراه دارد. متاسفانه به نام دقیق تراشه به کار گرفته شده در این تبلت اشاره‌ای نشده، اما گفته شده که محصول مورد نظر از سری محصولات کمپانی کوالکام است.

تبلت Alcatel POP 7 LTE به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره می‌برد و رم آن 1 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی پیش فرض این تبلت هم ظرفیت 8 گیگابایتی دارد. لازم به اشاره است که این محصول از حافظه جانبی نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد، بدین سبب کاربران علاقمند با استفاده از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) قادر به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه تا سقف 32 گیگابایت خواهد بود.

تبلت POP 7 LTE آلکاتل از یک باتری 3240 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از نظر کیفیت ساخت محصولی قابل اطمینان است. اما در کنار این خصوصیات و ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم باید اشاره‌ای به مهم‌ترین خصوصیات این محصول نیز داشته باشیم. بدون تردید مهم‌ترین ویژگی این تبلت مربوط به قیمت آن می‌شود. تبلت POP 7 LTE کمپانی آلکاتل با مشخصات فنی فوق تنها قیمتی معادل با 130 دلار دارد و این موضوع منجر می‌شود تا توجه هر فردی به سمت و سوی این محصول جلب شود.

نظر شما در رابطه با تبلت Alcatel POP 7 LTE چگونه است؟ آیا حاضر هستید که با پرداخت مبلغی برابر با 130 دلار نسبت به خرید این محصول اقدام کنید؟

منبع: techtimes

ارسال نظر