آلکاتل از ۵ گوشی هوشمند در MWC رونمایی خواهد کرد

کمپانی آلکاتل در جریان MWC2017 از ۵ دستگاه هوشمند خود رونمایی می کند که یکی از این دستگاه ها ،ماژولار هستند،باید به این نکته نیز اشاره کرد که سونی نیز از خانواده ۵ نفره گوشی های هوشمند خود در MWCرونمایی می کند.

آلکاتل از ۵ گوشی هوشمند در MWC رونمایی خواهد کرد

به گزارش کلیک ،تنها سونی نیست که در MWC2017 از ۵ دستگاه رونمایی می کند، آلکاتل نیز در جریان رویداد Mobile World Congress در بارسلونا از ۵ دستگاه خود رونمایی می کند.اطلاعات و جزئیات زیادی از این دستگاه ها منتشر نشده است ولی مشخصات کلی از این دستگاه ها ارائه شده است.

یکی از ویژگی های خاصی که در این گروه از دستگاه ها دیده می شود،طراحی ماژولار یکی از دستگاه ها است، طراحی ماژولار تاکنون در ال جی G5 نیز دیده شده است،این طراحی فواید و معایب زیادی دارد ولی در هر صورت هنوز نمی توان نظر قطعی در ارتباط با این طراحی در دستگاه های آلکاتل داد.

MWC 2017

براساس اطلاعات لو رفته ای می توان به این نکته اشاره کرد که طراحی ماژول های آلکاتل به گونه ای است که علاقه مندان می توانند ماژول ها را به صورت جداگانه خریداری کنند که قسمت پشت این دستگاه برای این کار در نظر گرفته شده است.یکی دیگر از ویژگی های خاص این دستگاه ،لامپ های ال ای دی پشت گوشی هوشمند است که در حین پخش موسیقی تغییر رنگ می دهد.

MWC 2017

اطلاعات دیگری نیز در رابطه با دوربین و پردازنده این دستگاه ارائه شده است که نمی توان به آن اطمینان کرد،براساس این اطلاعات این دستگاه با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه و پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک عرضه می شود.براساس اطلاعات ارائه شده این دستگاه با قیمت ۳۲۰ یورو به بازار عرضه می شود.

ارسال نظر