نمایشگرهای مخصوص بازی Alienware دارای تکنولوژی G-Sync است!

کلیک - شرکت Alienware در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ به معرفی دو نمایشگر عریض ۳۴ اینچی مخصوص گیمرها پرداخت و علاقه‌مندان به بازی های ویدیویی را انگشت به دهان کرد.

نمایشگرهای مخصوص بازی Alienware دارای تکنولوژی G-Sync است!

ایلین ور (Alienware) شرکت مشهور در زمینه تولید لوازم جانبی مخصوص بازی های ویدیویی، در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ دو نمایشگر عریض ۳۴ اینچی دارای نسبت ۲۱:۹ ارائه کرد که هر دو از فناوری انویدیا موسوم به G-Sync استفاده می کنند که باعث روان تر شدن فرآیند اجرای بازی می شود.

جالب است بدانید نام این دو نمایشگر از سوی بسیاری مضحک عنوان شده است؛ چرا که مدل گران تر A W 3 4 1 8 D W و مدل ارزان آن A W 3 4 1 8 H W نام دارد!

مدل اول دارای ابعاد ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ است و به قیمت ۱۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. نرخ تازه‌سازی این مدل ۱۲۰ هرتز و دارای زمان پاسخگویی قابل قبول ۴ میلی ثانیه است.

از طرف دیگر برادر کوچکتر این مانیتور قرار است با قیمت ۱۱۹۹ دلار به بازار عرضه شود، ابعاد تصویرش ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ و دارای نرخ تازه سازی ۱۶۰ هرتز است.

از قابلیت های ویژه این نمایشگرها می توان به لامپ های LED تعبیه شده در قسمت انتهایی آنها اشاره کرد که بسته به سلیقه افراد می توان آن را در ۴ نقطه مختلف تنظیم کرد و جلوه و درخشش زیبایی به میز زیر آن بخشید.

گفتنی است؛ شرکت Alienware نوع حرفه ای تر این مانیتور را از امروز برای فروش گذاشته است اما مدل دیگر تا پایان سال جاری وارد بازار می شود.

ارسال نظر