موتورسیکلت تمام الکتریکی Lightcycle پا به خیابان‌ گذاشت

Light cycle، فضای داستان‌های علمی-تخیلی را در سناریوی یک موتور سیکلت به کار برده است و  حاصل موتوری شده است که نمی‌توان هنگام نشستن روی آن به عقب تکیه کرد و هیچ فضایی هم در آن برای نشستن فرد دیگری به ترک موتور، در نظر گرفته نشده است.

موتورسیکلت تمام الکتریکی Lightcycle پا به خیابان‌ گذاشت

به گزارش کلیک،این موتورسیکلت با نام Light-cycle به عنوان یک پروژه شرکت چاپرسازی برادران پارکر برای اولین بار با موتور گازسوز عرضه شد، اکنون این شرکت ویدئویی از یک نسخه تمام الکتریکی این موتور با چرخ‌های نئونی منتشر کرده است. موتور الکتریکی آن کمی بی‌سر و صداتر شده اما تضمین شده است که باز هم سرها را به سمت خود خواهد چرخاند.

Light-cycle بر اساس وسیله نقلیه فیلم ترون: میراث (تولید 2010) ، ساخته و با حداقل شرایط دنیای واقعی دست‌خوش تغییراتی شده است، از جمله بازسازی گسترده بدنه و همچنین نصب یک موتور الکتریکی 96 ولتی و تعدادی باتری لیتیوم آیون. در نقل‌قولی از برادران پارکر گفته‌شده است که حداکثر سرعت این موتورسیکلت به بیش از 100 مایل در ساعت می‌رسد و با یک‌بار شارژ در مدت زمان 35 دقیقه می‌تواند 100 مایل مسافت را طی کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت‌گذاری یا فروش Light-cycle تمام الکتریکی به بیرون درز نکرده است، اما موتور سوزوکی مدل V-twin هم‌اکنون به قیمت 55 هزار دلار به فروش می‌رسد.

شما ممکن است با سوار شدن روی این جانور، نتوانید لایی بکشید یا رکاب آن را به زمین بخراشید اما تا قبل از عرضه Land speeder به بازار، شما برای یافتن یک سواری به‌شدت قرن بیست‌ویکمی تحت فشار خواهید بود.

parker-brothers-lightcycle-0

parker-brothers-lightcycle-1

parker-brothers-lightcycle-2

parker-brothers-lightcycle-4

ارسال نظر