مدل های مختلف گلکسی S8 با ۶ گیگابایت رم به بازار می آیند

به تازگی شایعه شده است که تمامی مدل های گوشی گلکسی S8 سامسونگ با ۶ گیگابایت رم و فضاهای ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهند شد.

مدل های مختلف گلکسی S8 با ۶ گیگابایت رم به بازار می آیند

به گزارش کلیک ، وجود مقدار زیاد رم در گوشی های اندرویدی اتفاق غیر معمولی نیست و در حال حاضر هم شاهد حضور اسمارت فون هایی با میزان رم بالا در بازار هستیم. اما وجود میزان بالای رم برای گوشی گلکسی اس ۸ قطعا یک داستان جدید است. این تغییر سخت افزاری چشمگیر در پرچم دار سامسونگ که مسلما تنها به قسمت رم خلاصه نمی شود، ارزش این گوشی را دو چندان می کند و بی شک توجه ها را به سمت خود جلب می نماید.

اخیرا در توئیتر شایعه شده است که مقدار رم گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ۶ گیگابایت خواهد بود. این شایعه هم چنین ادعا می کند که به روز رسانی جدید اسمارت فون های سامسونگ تنها به همین بخش خاص خلاصه نمی شود و قرار است که سامسونگ نسخه های متفاوتی از این گوشی ها در چین عرضه کند که باعث هیجان بیشتر کاربران چینی شده است.

اگر این اتفاق رخ دهد به این معنی است که گوشی های فروخته شده در ایالات متحده آمریکا یا دیگر مناطق احتمالا میزان رم کمتری خواهند داشت. البته این حرف پیش بینی ما است و از این بابت مطمئن نیستیم. از آن جا که مقدار رم گلکسی اس ۷ سامسونگ ۴ گیگابایت بود، انتظار نمی رود که در بدترین حالت هم رم گلکسی اس ۸ کمتر از این مقدار باشد. اما می توان نتیجه گرفت که احتمالا گوشی های فروخته شده در ایالات متحده آمریکا یا دیگر مناطق دارای ۴ گیابایت رم باشند.

این شایعه هم چنین گفته است که مدل های گلکسی اس ۸ با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس کاربران خواهند بود که با کمک شیار حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا هستند. درست مانند گلکسی اس ۷، با فرض این که گلکسی اس ۸ هم امکان افزایش فضای ذخیره سازی را به کابران می دهد خوشحال هستیم، در غیر این صورت یک ناامیدی بزرگ برای کاربران بود.

چند هفته پیش هم شایعاتی در مورد قیمت گذاری گلکسی اس ۸ شده بود که ادعا می کرد مدل پایه این گوشی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در حدود ۹۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. شاید مقدار رم بیشتر قیمت نهایی این اسمارت فون را تغییر فراوانی دهد. افزایش تقاضا و عدم عرضه قطعات اعم از DRAM و تراشه های NAND می تواند دلیل کافی برای این باشد که چرا قیمت گلکسی اس ۸ در این شایعه آنقدر بالا است.

ارسال نظر