معرفی تمام بازی های جدیدی که در E3 2017 اعلام شدند (بخش سوم)

مراسم E3 2017 با تمام پستی ها و بلندی هایش به اتمام رسید. این بار هم در این مراسم شاهد معرفی بازی ها و IP های جدید از سوی کمپانی های سازنده بازی های رایانه ای شدیم.

معرفی تمام بازی های جدیدی که در E3 2017 اعلام شدند (بخش سوم)

به گزارش کلیک، مراسم E3 2017 با تمام پستی ها و بلندی هایش به اتمام رسید. این بار هم در این مراسم شاهد معرفی بازی ها و IP های جدید از سوی کمپانی های سازنده بازی های رایانه ای شدیم. در ادامه به بخش سوم معرفی بازی های معرفی شده در این رویداد می پردازیم.

  • Starlink: Battle For Atlas

1th pic

کمپانی یوبی‌سافت در طول کنفرانس خود از یک بازی جذاب دیگر به نام Starlink: Battle for Atlas رونمایی کرد. این بازی را می توان ترکیبی از دو بازی Mass Effect و No Man's Sky دانست که المان‌هایی از بازی های اکشن و تخیلی در آن به چشم می خورد. اما ویژگی اصلی درباره این بازی امکان استفاده از افزونه‌های فیزیکی جانبی است. به عنوان مثال کاربران قادر خواهند بود با خرید یک افزونه فیزیکی به شکل یک سفینه فضایی یا یک اسلحه و نصب آن بر روی کنترل کنسول خود (شامل ایکس باکس، پلی استیشن یا نینتندو سوییچ) توانایی های خاصی در بازی به دست آوردند. توضیحات بیشتری درباره Starlink منتشر نشده و تنها مشخص شده است که عرضه بازی برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

  • Super Lucky's Tale

2th pic

بازی Super Lucky's Tale یک نسخه‌ی کامل و گسترش یافته از نسخه‌ی Virtual Reality بازی است. این بازی برای اولین بار در ماه مارس ۲۰۱۶ به عنوان یکی از بازی‌های لانچ هدست واقعیت مجازی Oculus Rift منتشر شد. هم‌اکنون نسخه‌ی معمولی و استاندارد Super Lucky's Tale بر روی تلویزیون‌ها در حال طراحی و توسعه است.

  • Transference

3th pic

بازی Transference یک عنوان در ژانر وحشت و معمایی است که گیمر‌ها در این بازی به کشف تجربیات تهاجمی از کاراکتر‌ها و شخصیت‌های داستان بازی می‌پردازند. این بازی هم برای هدست‌های واقعیت مجازی (VR) و هم برای کنسول‌های بازی عرضه خواهد شد. سازندگان بازی Transference در ارائه‌ی برخی از جزییات بازی گفته‌اند که Transference قصد دارد فاصله میان فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدئویی را با یک تجربه عجیب در دنیای واقعیت مجازی پر کند. بر اساس گفته‌های کمپانی یوبی‌سافت، این بازی برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC از طریق هدست‌های واقعیت مجازی PS VR، Oculus Rift و HTC Vive قابل بازی است. Transference هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما برای انتشار در بهار سال ۲۰۱۸ آماده می‌شود.

  • A Way Out

5th pic

بازی A Way Out جدیدترین عنوان در حال ساخت استودیو‌ای است که طراحی،توسعه و ساخت بازی Brothers: A Tale of Two Sons در کارنامه بازیسازی‌اش دارد. بازی A Way Out عنوانی جدید و دو نفره در سبک اکشن ماجراجویی بوده، که شما را در نقش دو خلاف کار فراری قرار داده، که باید با کمک یکدیگر از دست پلیس و سایر خلافکاران، فرار کنند. همانند اولین بازی منتشر شده از Haze Light که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، A Way Out نیز بر روی کنترل دو نفره بازیکنان تمرکز دارد. داستان این عنوان بر روی دو زندانی در دهه ۷۰ میلادی تمرکز داشته که از زندان گریخته و باید از دست زندانیان دیگر و پلیس‌ها فرار کنند. این عنوان از داستانی جدی و تاریک بهره خواهد برد. برخلاف عنوان Brothers: A Tale of Two Sons، این عنوان جدید کاملا به صورت دو نفره انجام شده و داستان را از دو سوی مختلف دنبال خواهد کرد. عنوان A Way Out قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های PS4،Xbox ONE و PC عرضه شود.

  • Yoshi

4th pic

بازی Yoshi عنوان Standalone و ماجرایی است با ترکیب داستان‌های Yoshi و دنیای Yoshi Wooly طراحی و توسعه خواهد شد. این بازی برای عرضه در یکی از ماه‌های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

  • Wolfenstein II: The New Colossus

6th pic

دنباله بازی Wolfenstein: The New Order سال ۲۰۱۴ بالاخره به صورت رسمی در کنفرانس کمپانی Bethesda مراسم E3 2017 معرفی شد. این قسمت Wolfenstein II: The New Colossus نام دارد. همان‌طور که تیزر سال گذشته نشان داد Wolfenstein II: The New Colossus قصد دارد با معرفی شخصیت‌های جدید و همچنین بازگشت BJ Blazkowicz از کاراکتر‌های اصلی این فرانچایز محبوب، تبلوری نوین از روح فرانچایز Wolfenstein را ارائه دهد. Wolfenstein II: The New Colossus با موتور ID Tech6 توسط استودیو MachineGames در حال طراحی و توسعه است و در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۹۶) برای پلتفرم‌های XBOX ONE , PS4 و PC عرضه خواهد شد.

پایان بخش آخر

ارسال نظر