عرضه اندروید ۷ برای سری گوشی های سونی اکسپریا Z5

سونی به روز رسانی سری گوشی های اکسپریا زد ۵ را به اندروید ۷٫۰ نوقا از امروز آغاز کرده است.

عرضه اندروید ۷ برای سری گوشی های سونی اکسپریا Z5

به گزارش کلیک ، این به روز رسانی که حدود پنج الی شش ماه است که به عنوان جدیدترین سیستم عامل گوشی های هوشمند اندرویدی معرفی شده، در حال حاضر برای چند مدل از گوشی Xperia Z5 و Z5 Premium وجود دارد، اما امیدواریم که به زودی برای دیگر گوشی های این سری هم منتشر شود.

اگر در سال گذشته یکی از کاربران زد ۵ بوده باشید، حتما متوجه شدید که استفاده از نرم افزارهای این گوشی با توجه به عدم وجود ویژگی های اساسی و فراوانی مشکلات خیلی هم رضایت بخش نبود. حال این که آیا این مشکلات در این به روز رسانی یا در به روز رسانی های قبلی برطرف شده اند جای بحث دارد. اما این آپدیت ویژه با شماره ۳۲٫۳٫A.0.372، وعده تعداد زیادی تغییرات را داده است.

علاوه بر بهبودهایی که دستگاه های سونی با سیستم عامل نوقا پیدا می کنند، مانند پشتیبانی از چند پنجره و قابلیت هشدار گسترده تر، عمر باتری دستگاه ها هم بیشتر می شود و ویژگی های جدیدی در سیستم پیام رسانی، برنامه های دوربین و Google Now به گوشی ها اضافه می شود. متاسفانه این به روز رسانی بر اساس اندروید ۷٫۱٫۱ نیست، بلکه بر اساس اندروید پنج ماهه ۷٫۰ می باشد، و به این معنی است که احتمالا کاربران برخی از ویژگی های جدید را از دست می دهند.

در چند ماه گذشته اندروید نوقا به صورت پیوسته برای دستگاه های سونی به ویژه سری ایکس و پرچم دار آن، اکسپریا XZ منتشر شده است. بنابراین اگر شما هنوز هم از دستگاهی استفاده می کنید که سیستم عامل آن مارشمالو یا پایین تر است (مانند Z5 Compact و Z3+) شانس بالایی برای دریافت یک به روز رسانی کامل و خوب دارید. برای دریافت اخبار تکمیلی با ما همراه باشید.

ارسال نظر