افشای مشخصات جدیدی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

به تازگی تصاویری منتشر شده است که برحسب یک گمانه زنی، صفحات مورد استفاده در فرآیند ساخت و ماشین‌کاری بدنه آلومینیومی گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را  به نمایش می‌گذارند. به گزارش کلیک، در بین این تصاویر، دو نقشه فنی نیز مشاهده می‌شوند که طرحی از صفحات یاد شده را با گنجاندن برخی از اندازه‌گیری‌های خاص نشان می‌دهند. گفته می‌شود که صفحه کوچک‌تر در تولید آیفون ۷ با اندازه ۴٫۷ اینچ به کار گرفته خواهد شد.

افشای مشخصات جدیدی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

به گزارش کلیک، در بین این تصاویر، دو نقشه فنی نیز مشاهده می‌شوند که طرحی از صفحات یاد شده را با گنجاندن برخی از اندازه‌گیری‌های خاص نشان می‌دهند. گفته می‌شود که صفحه کوچک‌تر در تولید آیفون ۷ با اندازه ۴٫۷ اینچ به کار گرفته خواهد شد.

به نظر می‌رسد که هر دو تصویر فاش شده، حضور دوربین iSight را با یک لنز بزرگ‌تر در پشت آیفون ۷ مورد تایید قرار می‌دهند که با در اختیار قرار دادن یک دیافراگم بزرگ‌تر، امکان عکاسی در شرایط کم‌نور را فراهم می‌کند. صفحه احتمالی آیفون ۷ پلاس ۵٫۵ اینچی نیز استفاده از قابلیت دوربین دوگانه را در پشت آیفون تایید می‌کند. تحلیلگر اخبار اپل، مینگ چی کو از KGI Securities جز اولین کسانی بود که حضور دوربین دوگانه را در پشت آیفون ۷ پلاس پیش بینی کرده بود.

این تحلیلگر معتبر در ماه ژانویه اعلام کرده بود که هر دو لنز مورد استفاده در پشت آیفون ۷ پلاس، ۱۲ مگا پیکسلی خواهند بود که یکی از آن‌ها از ویژگی لرزش گیر نوری یا OIS برخوردار بوده و دومی نیز دارای قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۲ تا ۳ برابری خواهد بود. اپل، سال گذشته کمپانی تصویربرداری LinX را تصاحب کرد که مدعی است با فناوری جدید خود می‌تواند تصاویری با کیفیت DSLR را به تلفن‌های هوشمند بیاورد.

بنا بر شایعاتی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسند، تولید این دو محصول در دور بعدی فرآیند ساخت آیفون‌های جدید آغاز خواهد شد. ناگفته نماند که در تصاویر منتشر شده فعلی هیچ ردی از اسمارت کانکتوری که در عکس‌های فاش شده قبلی ظاهر شده بود، مشاهده نمی‌شود. احتمالا عدم وجود اسمارت کانکتور با شایعه اخیری که مدعی است مدل‌های جدید آیفون از داک یا استند مغناطیسی پشتیبانی نمی‌کنند، همخوانی داشته باشد.

iphone7-schematic

molds2-800x500

منبع: phonearena

ارسال نظر