اختصاص بزرگ‌ترین سالن‌های نمایشگاه به الکامپ استارز

رسانه کلیک - استارت آپها در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در سالن‌های ۸ و ۹ مستقر می‌شوند. روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، از پیشثبت نام ۷۰۰ استارت‌آپ خبر داد.

اختصاص بزرگ‌ترین سالن‌های نمایشگاه به الکامپ استارز

بنا بر گفته‌های باقر بحری مدیر اجرایی این دوره از نمایشگاه‌ها ، به دلیل استقبال بی‌نظیر استارت‌آ پ ها، سالن‌های ۸ و ۹ که از بزرگ‌ترین سالن‌های نمایشگاه است به آن‌ها اختصاص یافت. گفتنی است، مساحت این سالن‌ها حدود ۴۰۰۰ متر است که هر غرفه فضای استانداردی معادل ۴ یا ۵ متر دارد. دلیل اختصاص این سالن‌ها به استارت‌آ پ ها، استقبال گسترده مردم از این سالن‌ها در طی سال‌های گذشته است.

بحری در ارتباط با حذف داوری‌ها در مرحله مقدماتی ، عنوان کرد: سال‌های گذشته به دلیل محدودیت فضا، تیم الکام استارز مجبور به داوری میان متقاضیان بود. امسال با اختصاص سالن بزرگ‌تر این مسئله رفع شده است و هر استارت‌آپی که تمایل به حضور داشته باشد و با انجام مرحله پیش ثبت نام می‌تواند امکان حضور در الکام استارز را کسب کند.

وی در ادامه با تقسیم‌بندی استارت‌آ پ ها به سه سطح افزود: استارت‌آپ‌ها می‌توانند در سه سطح در الکام استارز ۹۶ حضور داشته باشند، گروه نخست استارت‌آپ‌هایی که در فضاهایی یکسان و با اختصاص یک استند جانمایی می‌شوند و سیاست‌های حمایتی سازمان شامل این گروه خواهد شد. انتظار می‌رود این گروه بخش عمده سالن الکام استارز را تشکیل دهند. گروه بعدی استارت‌آپ‌هایی که تقاضای فضای بزرگ‌تر از ۱۲ متر دارند و می‌خواهند در غرفه‌های پیش‌ساخته یا خودساخته در الکام استارز حضور داشته باشند. این گروه با پرداخت هزینه کامل و طبق تعرفه‌های نمایشگاه و خارج از طرح حمایتی سازمان در نمایشگاه حضور می‌یابند . گروه سوم جزیره‌های فناوری هستند. شتاب‌دهنده و سرمایه‌گذاران خطرپذیری که قصد حضور در الکام استارز را دارند و می‌توانند با گرفتن فضایی بزرگ‌تر استارت‌آپ‌های تحت حمایتشان را در کنار خود داشته باشند.

مدیر اجرایی این دوره از نمایشگاه در پایان خاطرنشان کرد: مانند سال گذشته تلاش می‌کنیم استارت‌آپ‌هایی که از نظر فناوری و نوع فعالیت مشابه یکدیگر هستند را در کنار هم جانمایی کنیم تا بازدیدکنندگان با سهولت بیشتری از بخش‌های مختلف سالن الکام استارز بازدید کنند.

ارسال نظر